کد خبر : 119951 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

پسر ایرانی که لامپ می خورد +عکس

پسر ایرانی که لامپ می خورد +عکس تا به حال داستانی از خوردن شیشه توسط انسان شنیده‌اید؟ بله، شیشه ولی نه آن شیشه‌ مخدر صنعتی، شیشه به معنای یک لامپ کم مصرف بزرگ که جلوی دوربین آن را می‌‌شکند و با اشتهای تمام مشغول جویدن آن می شود. به گزارش …

پسر ایرانی که لامپ می خورد +عکس

تا به حال داستانی از خوردن شیشه توسط انسان شنیده‌اید؟ بله، شیشه ولی نه آن شیشه‌ مخدر صنعتی، شیشه به معنای یک لامپ کم مصرف بزرگ که جلوی دوربین آن را می‌‌شکند و با اشتهای تمام مشغول جویدن آن می شود.

به گزارش میهن فال به نقل از “کوگانا”، در ابتدا خود را معرفی می‌کند و می‌گوید جهت شرکت در مسابقه‌ای به نام اعجوبه‌های ایرانی این اقدام را انجام می‌دهد اما واقعا حیرت‌آور است که چگونه انسانی دست به چنین اعمالی می‌زند.

پسر ایرانی که لامپ می خورد +عکس

تا نیمه لامپ را که می‌خورد هنوز در حیرتیم. آیا برنده شدن در یک مسابقه باعث می‌شود که انسان دست به چنین کاری بزند؟ همیشه تصور می‌کردیم آدم‌های عجیب حتما قیافه‌های عجیب و غریبی دارند تا وقتیکه جوان معمولی‌ای را دیدم که به راحتی شیشه می‌خورد.

جالب اینجاست که این ویدئو کلیپ و مشابه‌های آن بازدیدهای بسیار بالایی داشتند و کلی نظرات مختلف از تعریف و تمجید گرفته تا نفرین و بد و بیراه را با خود همراه کرده بودند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 183 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملا نسرالدین در تاریخ 20 مهر 1393 گفته : پاسخ دهید

ظاهرا که لامپه کاملا نو است نمی شد لامپ سوخته بخوره. شیشه که شیشه ست. نمک و فلفل کنار لامپشه اگه بهش سوس هم میزد شاید خوشمزه تر می شد. شایدم می تونست از شرکت تولید کننده سوس پول تبلیغش رو هم بگیره هر چی باشه نوشتید کلی بازدید کننده داشته. راستی ایشون نگفته که لامپها رو طبیعی دفع می کنه یا باید بره جراحی؟ ای اینکه اصن دفعشون نمی کنه.

css.php