کد خبر : 192220 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

۱۰ شغلی که در آمریکا پردرآمد ترین هستند!

شغل های پردرآمد به هنگام انتخاب شغل، برگزیدن شغلی پرمفهوم و چالش برانگیز اهمیت زیادی دارد، ولی از اینکه حقوق بالایی هم دریافت کنیم خوشحال می شویم. به تازگی گزارشی از سوی موسسه US News منتشر شده که فهرستی از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا را در اختیار مخاطبان قرار می …

۱۰ شغلی که در آمریکا پردرآمد ترین هستند!

شغل های پردرآمد

به هنگام انتخاب شغل، برگزیدن شغلی پرمفهوم و چالش برانگیز اهمیت زیادی دارد، ولی از اینکه حقوق بالایی هم دریافت کنیم خوشحال می شویم.
به تازگی گزارشی از سوی موسسه US News منتشر شده که فهرستی از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. البته جای تعجب ندارد که بسیاری از افرادی که در مشاغل سطح بالا فعالیت دارند رقم حقوق شش رقمی دارند.

در ادامه به بررسی ده شغل پردرآمد در آمریکا خواهیم پرداخت.

شماره ۱۰: پرستار بیهوشی

متوسط درآمد سالانه: ۱۵۸,۹۰۰ دلار
پرستاران بیهوشی به پزشکان جراح حین انجام عمل جراحی در بیهوش نگه داشتن بیمار کمک می کنند. برای تصدی این شغل باید یک سال آموزش حرفه ای سختگیرانه ای را پشت سر بگذارید.

شماره ۹: دندان پزشک

متوسط درآمد سالانه: ۱۶۶,۸۱۰ دلار
پردرآمدترین دندان پزشک های آمریکایی در شهرهای لافایت، ایندیانا، برانزویل، تگزاس و ویسکانسین کار می کنند.

شماره ۸: پزشک متخصص اطفال

متوسط درآمد سالانه: ۱۷۵,۴۰۰ دلار
متخصصین اطفال اگرچه دوره های مختلفی در زمینه هایی همچون تومور شناسی و خون شناسی تا روان پزشکی و رفتارشناسی را پشت سر می گذارند، ولی دست آخر آنچه که بیشترین اهمیت را در حرفه آنها دارد، برقرار کردن ارتباط صمیمی با کودکان و والدین آنها است.

شماره ۷: روان پزشکی

متوسط درآمد سالانه: ۱۸۲,۷۰۰ دلار
برخلاف جراح ها که با جسم سر و کار دارند، روان پزشک ها به بررسی مشکلات روحی ما می پردازند. برای این دسته از پزشک ها، سلامت روح به اندازه سلامت جسم اهمیت دارد.

شماره ۶: پزشک عمومی

متوسط درآمد سالانه: ۱۹۰,۵۳۰ دلار
پزشکی عمومی حوزه های مختلفی را پوشش می دهد، از تشخیص بیماری های پوستی و قلب و عروق تا بیماری های زنان. درآمد پزشک ها در این حوزه به دانش و تجربه آنها بستگی دارد، ولی پردرآمدترین پزشک های عمومی در مناطق فلورنس، کارولینای جنوبی، آتلانتا، جورجیا و مدفورد فعالیت دارند.

شماره ۵: ارتودنتیست

متوسط درآمد سالانه: ۲۰۱,۰۳۰ دلار
وظیفه متخصصین ارتودنسی هدیه کردن لبخندی زیبا به ما است. آنها روش های مختلفی را برای مرتب کردن دندان های نامنظم دارند ولی اغلب از براکت های ارتودنسی استفاده می کنند.

شماره ۴: پزشک متخصص زنان و زایمان

متوسط درآمد سالانه: ۲۱۴,۷۵۰ دلار
وظیفه این عده از پزشک ها حفظ قدرت باروری و سلامت در زنان است. گروهی از این پزشک ها که در زایمان نیز تخصص دارند، مراقبت از مادران در دوران بارداری و پس از زایمان را نیز انجام می دهند.

شماره ۳: جراح دهان، فک و صورت

متوسط درآمد سالانه: ۲۱۹,۶۰۰ دلار
این عده از پزشک ها برخلاف دندان پزشک ها، چهار سال بیشتر دوره های تخصصی را در زمینه جراحی پشت سر می گذارند. این گروه از پزشک ها قادر به تشخیص سرطان و همچنین بیهوش کردن بیمار نیز هستند.

شماره ۲: جراح

متوسط درآمد سالانه: ۲۴۰,۴۴۰ دلار
وظیفه سنگینی بر دوش این گروه از پزشک ها قرار دارد: بدن انسان ها را باز کنید، عضو بیمار بدن را درمان کنید و دوباره بدن را بدوزید. آنها پس از گذراندن ۴ سال دوره پزشکی، ۵ سال دیگر را در دانشکده جراحی آموزش می بینند.

شماره ۱: متخصص بیهوشی

متوسط درآمد سالانه: ۲۴۶,۳۲۰ دلار
جای تعجب نیست که جایگاه نخست در اختیار این گروه از پزشک ها قرار داشته باشد. آنها مسئول تهیه و نظارت بر داروهایی هستند که جراح ها برای بیهوش کردن بیماران بکار می برند. پردرآمدترین متخصصین بیهوشی در شهرهای دیترویت، میشیگان و ماساچوست فعالیت دارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 1,447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php