کد خبر : 85663 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

یارانه را به هردو جهان هم نمی دهم! /طنز

تصور کنید که در این مرحله راستش را بگویید و بعد ناگهان در مرحله بعد به دلیل اینکه راستش را گفتید در جهنم بی یارانگی گیر بیفتید یا برعکس، اگر دروغ بگویید ممکن است به بهشت همراه با یارانه بروید، دیدید عجب برزخی است؟ محدثه نجف زاده نوشت: همزمان با …

تصور کنید که در این مرحله راستش را بگویید و بعد ناگهان در مرحله بعد به دلیل اینکه راستش را گفتید در جهنم بی یارانگی گیر بیفتید یا برعکس، اگر دروغ بگویید ممکن است به بهشت همراه با یارانه بروید، دیدید عجب برزخی است؟

یارانه را به هردو جهان هم نمی دهم! /طنز

محدثه نجف زاده نوشت:

همزمان با نزدیک شدن به اردیبهشت نفس ها بیش از پیش در سینه ها جمع می شود، درواقع استرس از سروکول ملت بالا می رود، باورکنید حتی اگر خودش خیلی تاثیری برزندگیمان نداشته باشد انقدر این بار روانی اش زیاد است که می تواند بیشتر از چهارقست عقب افتاده و هفت یا هشت چک برگشت خورده فشارها را بالا و پایین کند.

در اخبار آمده که مکانیزم های راستی آزمایی در خصوص اطلاعات متقاضیان یارانه ها تکمیل شده و بلافاصله بعد از اتمام فرصت ثبت نام ،از ابتدای اردیبهشت اجرایی می شود. براساس مکانیزم مذکورکه طبق قانون دولت موظف به اجرای آن است، چنانچه افرادی درآمد خود را پایین از میزان واقعی اعلام کنند و بر آن اساس یارانه بگیرند، سه برابر مبالغ دریافتی جریمه خواهند شد. راستش شرایطی که ما در آن گرفتار شده ایم عین برزخ است، چیزی است وسط دنیا و آخرت.

اگر خاطرتان باشد در زمان دکتر قبلی خیلی ها افتادند دنبال کسب درآمد، خیلی ها که به گفته شخص دوم مملکت قریب به هشت میلیون نفر می شدند هم در جاهای مختلف مشغول به کار شدند، بعدش کلی بابک زنجانی و مه آفرید و این ها از توی جامعه سر برآورد و تحریم ها به خاک سیاه نشست، رابطه خیلی ها با خیلی ها قطع شد که نمونه اش را در افراد اخراجی کابینه اول دولت عدالت ورز با رئیس جمهورش دیدیم و رابطه خیلی ها با خیلی ها وصل شد که بازهم در آشتی دکتر الهام با دکتر قبلی بعد از مدت ها آن را مشاهده کردیم، همچنین مصداق بارز پستی و بلندی روزگار در آن زمان هم بازار بی ثبات ارز و طلا بود که جان به لب می آورد، از سوی دیگر وفور مادیات بود و هی از دل این مادیات کلنگ و پارچ نفت و عیدی و یارانه و کارت هدیه و …. بیرون آمد، البته نباید فراموش کنیم که دوره قبل به غیر از بعد مادی اش که شبیه به دنیا بود، بعد معنوی هم داشت که مصداق بارزش ماجرای هاله نور و لولوی سارق بود.

خلاصه……گذشت و گذشت تا رسیدیم به انتخابات و خواستیم از آن دنیای سرتا پا عدالت وارد دنیای دیگری شویم، اولش خب دکتر جدید گفت که می خواهیم با مردم صادق باشیم و مشکلات را بگوییم و خلاصه در پی رفتن به بهشت هستیم، یک چند ماهی گذشت و در بهبهه رسیدن به بهار بودیم که نفس ها در سینه ها حبس شد و ماجرای یارانه عین اجل بالای سرتک تک ملت ایران خود را نشان داد. خلاصه الان هم که در برزخ ثبت نام کردن و انصراف دادن یا حذف شدن و حذف نشدن گیر افتاده ایم و نمی دانیم کدام کار را کنیم واقعا به بهشتی که وعده اش را داده اند می رویم.

تصور کنید که در این مرحله راستش را بگویید و بعد ناگهان در مرحله بعد به دلیل اینکه راستش را گفتید در جهنم بی یارانگی گیر بیفتید یا برعکس، اگر دروغ بگویید ممکن است به بهشت همراه با یارانه بروید، دیدید عجب برزخی است؟ به هرحال به دلیل اینکه دکتر جدید خیلی دلش می خواهد با مردم صمیمی شود و در راستای این هدف برای ما پیامک تبریک سال نو هم به صورت چندباره ارسال داشتند، به ایشان اعتماد کرده و با خوش بینی منتظر آن بهشتی که سرشار از بیمه های رایگان و بهبود شرایط سلامت و درمان و افزایش میزان تولید و نجات دریاچه ارومیه است می مانیم….همچنین در توصیف این روزها باید به جناب دکتر جدید و جناب نوبخت گفت:

دست از تو برندارم تا خرجی ام برآید یا من رسم به پول و یا پیرمن برآید

بگشای جیب بنده، بعد از وفات و بنگر کز پشّه های تویش، بوی لجن بر آید

قولی بده که خَلقی، انگشت بردهانند بگشای لب که فریاد، از مرد و زن برآید

عید آمدست و رفتست، پولم به ته رسیده بشتاب تا که مهمان باز از خُتَن برآید

از حسرت کباب و، میگوی تُرد و تازه با جیب خالی من، آب از دهن برآید

گویند ذکر و خیرش در خیل کارمندان هرکس که قرض و قستش، آژیرزن برآید

یارانه را بگیرم، دیگرچه چیز خواهم؟ ار سهم من نباشد، جان از بدن برآید

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سرگرمی بازدید 447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php