کد خبر : 79490 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۲۹

یارانه اسفند ماه واریز شد

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اسفند بامداد امروز سه شنبه ۲۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد. به گزارش میهن فال به نقل از تسنیم، وعده محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور برای واریز آخرین یارانه نقدی سال ۹۲ در ۲۰ اسفند محقق شد و سرپرستان خانوار …

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اسفند بامداد امروز سه شنبه ۲۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه اسفند ماه واریز شد

به گزارش میهن فال به نقل از تسنیم، وعده محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور برای واریز آخرین یارانه نقدی سال ۹۲ در ۲۰ اسفند محقق شد و سرپرستان خانوار از هم اکنون می توانند در صورت نیاز از این حساب برداشت کنند.

با واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اسفند ۹۲ مجموع یارانه دریافتی هر ایرانی طی ۳۹ ماه گذشته به یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید و در مجموع ۷۵ میلیون ایرانی در سه سال و سه ماه که از اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها می گذرد، ۱۳۳ هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند.

بر اساس اخباری که تا کنون از قول مسئولان دولتی منتشر شده است، دولت بنا دارد فهرست یارانه بگیران را از فروردین یا اردیبهشت سال ۹۳ تغییر دهد و با توزیع فرم جدید خود اظهاری برای دریافت یارانه مجدد ثبت نام کند تا بخشی از مردم در فاز دوم هدفمندی از گرفتن یارانه انصراف دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 425 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php