کد خبر : 265582 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

گوشی های میان رده آنر پلی 4T و 4T پرو رسما معرفی شدند

گوشی های میان رده آنر پلی 4T و 4T پرو رسما معرفی شدند به گفته میهن فال:شرکت آنر طبق وعده قبلی اش روز گذشته از سری گوشی های انر پلی 4T در چین رونمایی کرد. آنر پلی 4T پرو و آنر پلی 4T هر دو به دوربین های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز هستند …

گوشی های میان رده آنر پلی 4T و 4T پرو رسما معرفی شدند

به گفته میهن فال:شرکت آنر طبق وعده قبلی اش روز گذشته از سری گوشی های انر پلی 4T در چین رونمایی کرد. آنر پلی 4T پرو و آنر پلی 4T هر دو به دوربین های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز هستند و انرژی مورد نیازشان را از باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می گیرند.

توان پردازشی آنر پلی 4T پرو نیز از طریق چیپست کایرین ۸۱۰ تامین می شود که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه شده است. انرژی این گوشی همانطور که اشاره کردیم از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند.

گوشی های میان رده آنر پلی 4T و 4T پرو رسما معرفی شدند

قیمت پایه برای آنر پلی 4T پرو از ۱۹۵ یورو برای مدل بهره مند از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی) شروع می شود و اگر نسخه دیگر این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنید ۲۲۰ یورو آب می خورد.

اما محصول دیگر رونمایی شده توسط این شرکت چینی آنر پلی 4T یا همان نسخه استاندارد است که با حذف برخی امکانات قیمت پایین تری دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن درون حفره ریزی جای گرفته که روی بخش بالایی نمایشگر خودنمایی میکند.

این گوشی تنها دو دوربین در بخش پشتی بدنه اش دارد؛ یکی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی عمق سنج. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز به جای زیر نمایشگر به بخش پشتی بدنه منتقل شده تا از هزینه های تولید به مقدار قابل توجهی کاسته شود.

آنر پلی 4T همچنین یک چیسپت کایرین 710A را در دل خود جای داده که ۶ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که البته میتوان آن را از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی ارتقاء داد. باتری دستگاه نیز ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، فناوری ، موبایل بازدید 587 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php