کد خبر : 168585 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

گوشی اندروید جدید برای افراد مسن

شرکت جیترباگ از ساخت یک گوشی اندروید جدید مخصوص افراد مسن خبر داد. در این مطلب همراه سایت میهن فال باشید با خبر : گوشی اندروید جدید برای افراد مسن کمپانی «جیترباگ» که ید طولایی را در ساخت گوشی‌های مخصوص افراد مسن دارد جدیدترین گوشی لمسی مخصوص مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها را …

شرکت جیترباگ از ساخت یک گوشی اندروید جدید مخصوص افراد مسن خبر داد. در این مطلب همراه سایت میهن فال باشید با خبر : گوشی اندروید جدید برای افراد مسن

کمپانی «جیترباگ» که ید طولایی را در ساخت گوشی‌های مخصوص افراد مسن دارد جدیدترین گوشی لمسی مخصوص مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها را راهی بازار کرد.

گوشی Touch3 با ترکیب سخت‌افزار مقرون‌به‌صرفه با نرم‌افزار اندروید با کارایی آسان تمرکز خود را روی افراد سالمند داشته تا آن‌ها بتوانند به‌راحتی و یا کلیک کمتر در کمترین زمان ممکن به کلیدهای حیاتی دست پیدا کنند.

مجموعه گوشی‌های طراحی‌شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که با کوتاه کردن فرایند مکالمه و ایجاد دسترسی میانبر ک رابط ساده گرافیکی را تعریف کرده تا کاربر لمسی روی سیستم اندروید کمترین مشکل را داشته باشد و به‌راحتی مکالمه‌های ضروری را انجام دهد.

قیمت گوشی جدید لمسی ۱۷۰ دلار بوده و اپلیکیشن‌های لازم از قبل روی گوشی نصب و قابل‌استفاده است.

گوشی اندروید جدید برای افراد مسن

گوشی اندروید جدید برای افراد مسن

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ، اخبار تکنولوژی ، اسلاید ، مجله خبری ، موبایل بازدید 505 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php