کد خبر : 170702 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین

علیرضا رئیسی یکی از بازیگران سریال پرطرفدار دنیای شیرین، به تازگی به ایران بازگشته است. در این مطلب گفتگوی خواندنی با این بازیگر جوان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید با مطلب : گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین علیرضا رییسی بازیگر سینما و …

علیرضا رئیسی یکی از بازیگران سریال پرطرفدار دنیای شیرین، به تازگی به ایران بازگشته است. در این مطلب گفتگوی خواندنی با این بازیگر جوان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید با مطلب : گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین

علیرضا رییسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی در خصوص تجربه بازیگری خود در مجموعه «دنیای شیرین» اظهار داشت: «دنیای شیرین» ثانیه به ثانیه‌ خاطرات شیرین نوجوانی من است. زمانی که کار را شروع کردیم، فکر نمی‌کردم این قدر ماندگار شود، اما به دلیل فیلمنامه خوب و نقش‌آفرینی هنرمندانی چون رضا فیاضی، رضا عطاران، سپهر آزادی، اشکان اشتیاق، زهرا جواهری و… این کار دیده شد، به طوری که امروز یکی از آثار شاخص در کارنامه من است. این مجموعه یک اتفاق خوب بود که مسعود رسام، بیژن بیرنگ و بهروز بقایی آن را خلق کردند.

گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین
عکس علیرضا رییسی

وی در مورد دلیل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر بیان کرد: من حدود هفت سال، خارج از ایران مشغول تحصیل بودم و این موضوع دلیل کم‌کاری من در سال‌های اخیر بوده است، اما در دو سه سال گذشته که به ایران برگشتم، در آثاری مثل «شاید برای شما اتفاق بیفتد»، «مرخصی شب عید» و … نقش‌آفرینی کردم. همچنین در فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان که مهرماه اکران می‌شود نیز حضور داشتم.

گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین

کودکی علیرضا رییسی

رئیسی در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بر می‌گشت باز هم بازیگری را انتخاب می‌کرد، گفت: من هیچ گاه بازیگری را انتخاب نکردم، بلکه بازیگری مرا انتخاب کرد و در آغوش کشید، اما از این اتفاق راضی هستم چون مردم مرا در گوشه‌ای از خاطراتشان به یاد دارند و همین حس زیبایی لطف مردم به من انگیزه‌ ادامه دادن مسیر بازیگری را می‌دهد.

بازیگر «دنیای شیرین» در خصوص کودکانی که وارد عرصه بازیگری می‌شوند، عنوان کرد: چقدر خوب می‌شد اگر از این کودکان هنرمند پشتیبانی می‌کردیم و به آن‌ها بال و پر می‌دادیم. امروز جای بسیاری از کودکان دهه‌ شصت و هفتاد که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کردند خالی است، کودکان هنرمندی که اگر از آن‌ها حمایت می‌شد، می‌توانستند به ستاره‌های بی‌چون و چرا در بازیگری تبدیل شوند.

گفتگو با علیرضا رئیسی بازیگر سریال دنیای شیرین
علیرضا رییسی

وی با اشاره به این که اعتقادی به نقش بلند و کوتاه در بازیگری ندارد، گفت: من اعتقاد به نقش کوتاه در این حرفه ندارم، حتی اگر یک پلان باشد و در واقع بازیگرانی که عمر فعالیت‌شان در این عرصه کوتاه است، بسیارند. متاسفانه در این سال‌ها افراد بسیاری با پرداخت پول وارد عرصه بازیگری شده‌اند و همین موضوع باعث شده، امثال من که از کودکی در این حرفه فعالیت کردیم نتوانیم دوباره در نقش‌های خوبی بازیگری کنیم.

وی در پایان ضمن توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: به همه‌ جوانان توصیه می‌کنم، نه فقط در بازیگری بلکه در هر حیطه‌ای که استعداد دارند، جوانب کار را بسنجند و با تحقیق مسیر زندگی خود را انتخاب کنند به علاقه‌مندان بازیگری پیشنهاد می‌کنم، فعالیت خود را از تئاتر آغاز کنند تا پایه‌ای محکم برای حضور در این عرصه داشته باشند. در پایان از همه‌ مردم ایران تشکر می‌کنم که بیننده‌ برنامه‌های ما بودند و همواره ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، بازیگر ایرانی ، بیوگرافی و سینما بازدید 1,358 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php