کد خبر : 52673 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

گزارش هواشناسی در مورد پایتخت

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه روز آینده بارش باران را در پایتخت شاهد خواهیم بود. محمد اصغری، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در نیمه غربی در اکثر مناطق شاهد بارندگی هستیم که این شرایط بارندگی به نیمه شرقی نیز کشیده …

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه روز آینده بارش باران را در پایتخت شاهد خواهیم بود.

گزارش هواشناسی در مورد پایتخت

محمد اصغری، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در نیمه غربی در اکثر مناطق شاهد بارندگی هستیم که این شرایط بارندگی به نیمه شرقی نیز کشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی‌ها امروز در بوشهر، فارس، خوزستان، ایلام ، کرمانشاه، جنوب کردستان و کهگیلویه و بویراحمد است،‌ ادامه داد: از فردا اوج بارندگی در هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود. همچنین بارندگی امروز و فردا در تمام مناطق وجود خواهد داشت.

این کارشناس ارشد سازمان هواشناسی اظهار داشت: بارندگی برای تهران طی سه روز آینده مهیا است و ما به طور قطع شاهد بارندگی خواهیم بود.

اصغری بیان کرد: بارندگی برف درمناطق سردسیر مانند شمیران و ارتفاعات وجود خواهد داشت و به دلیل اینکه هنوز دمای هوا برای بارش برف مهیا نیست ما تنها در این دو منطقه شاهد برف خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 261 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php