کد خبر : 64649 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

گریم محسن تنابنده برای بازی در نقش ابی

بدالله اسکندری از گریمورهای بسیار توانای ایران است او این روزها مشغول سریال داود میرباقری برای شبکه نمایش خانی به نام «شاه گوش» است کاری که هنوز شروعی نشده مردم دوست دارند آن را ببینند. داستانی طنز که در یک کله پزی می گذرد. اما چیزی که بیشتر از همه …

بدالله اسکندری از گریمورهای بسیار توانای ایران است او این روزها مشغول سریال داود میرباقری برای شبکه نمایش خانی به نام «شاه گوش» است کاری که هنوز شروعی نشده مردم دوست دارند آن را ببینند. داستانی طنز که در یک کله پزی می گذرد. اما چیزی که بیشتر از همه برای این سریال خبر سازی کرده صورت ابی خواننده در این سریال است.

محسن تنابنده به حدی در این سریال با گریم عبدالله اسکندری شبیه این خواننده قبل از انقلاب شده است که اگر قبل رسانه ای شدن نقش آن تصویر محمد خاتمی را در حال دست دادن با وی دیده می شد به یقین می گفتند ابی با محمد خاتمی دست داده است.

گریم محسن تنابنده برای بازی در نقش ابی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی بازدید 610 بار
دیدگاهتان را بنویسید

خیلی خوب بازی میکنه

zahra در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

یه مقدار قدیمی نیست دوستم آیا؟؟؟؟

علیرضا در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ………………….چه اتفاق جالبی ……….من داشتم اتفاقا آهنگ ابی رو گوش میدادم این تصویرم که دیدم خندم گرفت…..!!!!!!!!!!!!!! اتفاقا داشتم آهنگ کی اشکاتو پاک میکنه رو گوش میدادم…………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پیش میاد دیگه………..

آیناز1 در تاریخ 29 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

ازش خوشم میاد نقششو خیلی خوب بازی میکنه

css.php