کد خبر : 124945 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

کنسول بازی جدید به شکل تخم مرغ

تفریح و سرگرمی این روزها به سینما رفتن یا تماشای فیلم در خانه و انجام بازی های رایانه ای محدود شده است. بسیاری از مردم حتی کتاب را نیز فراموش کرده اند و تنها دنیای دیجیتال را به عنوان بهترین دوست خود می دانند. طراحان به تازگی دستگاه جدید را …

تفریح و سرگرمی این روزها به سینما رفتن یا تماشای فیلم در خانه و انجام بازی های رایانه ای محدود شده است. بسیاری از مردم حتی کتاب را نیز فراموش کرده اند و تنها دنیای دیجیتال را به عنوان بهترین دوست خود می دانند.

طراحان به تازگی دستگاه جدید را معرفی کرده اند که می تواند در آینده همه انسان ها را سرگرم کند. این دستگاه می تواند یک دوست واقعی برای هر انسانی باشد که در تنهایی زندگی می کند. این وسیله تصاویر را به صورت هولوگرام و سه بعدی برای شما به نمایش در می آورد.

«بلین» دستگاهی است که در نگاه اول به نظر یک تخم مرغ بزرگ می آید. این دستگاه با لامپ های مختلف درونی و همراه با هوش مصنوعی بالا می تواند تصاویر را به صورت شبیه سازی شده و سه بعدی به شما نشان دهد.

با کمک «بلین» شما می توانید بازی کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید و حتی یک مدرسه مجازی داشته باشید. مهندسین می گویند این وسیله می تواند یک دوست مجازی برای هر انسانی باشد. با کمک بلین دیگر هیچکس تنها نخواهد ماند.

کنسول بازی جدید به شکل تخم مرغ کنسول بازی جدید به شکل تخم مرغ کنسول بازی جدید به شکل تخم مرغ

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 471 بار
برچسب ها : ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php