کد خبر : 4614 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۴

کمک ۳ میلیون دلاری سامسونگ به آسیب دیدگان طوفان سندی

سامسونگ میخواهد که مردم بدانند این شرکت به فکر کسب درآمد نیست. البته در چند سال اخیر موفقیت چشم گیری در بازار تبلت,اسمارت فون و تلویزیون های هوشمند داشته است. طوفان سندی که روز ۲۹ اکتبر  آغاز شد خسارات زیادی را به مردم و دولت وارد کرد همچنین تلفاتی هم …

کمک ۳ میلیون دلاری سامسونگ به آسیب دیدگان طوفان سندی

سامسونگ میخواهد که مردم بدانند این شرکت به فکر کسب درآمد نیست. البته در چند سال اخیر موفقیت چشم گیری در بازار تبلت,اسمارت فون و تلویزیون های هوشمند داشته است.

طوفان سندی که روز ۲۹ اکتبر  آغاز شد خسارات زیادی را به مردم و دولت وارد کرد همچنین تلفاتی هم برجای گذاشت. شرکت وسیع سامسونگ اعلام کرد که یک کمک ۳ میلیون دلاری به آسیب دیدگان طوفان سندی در سواحل شرق ایالات متحده آمریکا اهدا خواهد کرد. شرکت سامسونگ این پول را از طریق برنامه ” روز دادن” در شبکه ABC به صلیب سرخ آمریکا اهدا میکند. این برنامه تا به حال موفق به جمع آوری ۱۰ میلیون دلار شده است و قرار است این کمک ها را فوری و مستقیم به نیازمندان برساند.

سامسونگ همچینی قول داده است که در روزها و ماه های ارائه پشتیبانی به آسیب دیدگان میدهد. رئیس این شرکت اعلام کرد: نیوجرسی دفتر مرکزی و خانه ساموسنگ بوده و در سال ۱۹۸۲ تاسیس شده است.

اکنون ما نمیدانم انگیزه سامسونگ از این کار چه بوده است ممکن است واقعا به فکر آسیب دیدگان طوفان سندی باشد یا این کار برای آن شرکت جنبه تبلیغاتی داشته باشد. اما انگیزه سامسونگ هرچه که هست مهم این است که آسیب دیدگان این طوفان کمکی از سوی این شرکت دریافت میکنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز بازدید 449 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php