کد خبر : 2867 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۷

کلاهبرداری با شگرد افزایش یارانه ها

پایگاه پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان «ملایر» واقع در استان همدان از دستگیری کلاهبردارانی که به بهانه افزایش مبلغ یارانه ها از خانواده ها مبالغی دریافت می کردند، خبر داد. سرهنگ ابراهیم سعیدی گفت:در پی دریافت گزارش هایی، پلیس متوجه شد دو جوان در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با مراجعه …

پایگاه پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان «ملایر» واقع در استان همدان از دستگیری کلاهبردارانی که به بهانه افزایش مبلغ یارانه ها از خانواده ها مبالغی دریافت می کردند، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم سعیدی گفت:در پی دریافت گزارش هایی، پلیس متوجه شد دو جوان در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با مراجعه به درب منازل و با نشان دادن کارت شناسایی، بابت افزایش دریافت یارانه های نقدی، اقدام به دریافت وجوه نقد غیرقانونی از خانواده ها می کنند.

وی افزود: پلیس پس ازتحقیق و اطمینان از صحت موضوع با حضور به موقع در محل و شناسایی افراد کلاهبردار، آن ها را دستگیر کرد که در بازرسی بدنی از آنها تعداد دو قطعه کارت شناسایی جعلی، 9 برگ فرم مشخصات خانوار، تعدادی برگ رسید پول به همراه مهر مربوطه کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده در این خصوص موضوع تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری سارق مغازه موبایل فروشی در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت:در پی وقوع سرقت در یکی از مغازه های موبایل فروشی شهرستان ملایر، ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات پلیسی سارق مغازه فوق را شناسایی و دستگیر کردند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 346 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php