کد خبر : 10874 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲:۵۳

کف دست شما چه رنگی است…؟

کف دست صورتی : رنگ صورتی رنگ طبیعی کف دست بوده و نشان دهنده این است که فرد حس بسیار خوبی دارد و از نظر سلامتی تندرست بوده و در وضعیت متعادلی میباشد . کف دست قرمز : وقتی کف دستان فردی قرمز باشد بدین معناست که او فردی ناراحت …

کف دست شما چه رنگی است...؟

کف دست صورتی :
رنگ صورتی رنگ طبیعی کف دست بوده و نشان دهنده این است که فرد حس بسیار خوبی دارد و از نظر سلامتی تندرست بوده و در وضعیت متعادلی میباشد .

کف دست قرمز :
وقتی کف دستان فردی قرمز باشد بدین معناست که او فردی ناراحت و عصبی میباشد و مهمترین دلیلش این است که فرد در محدودیت قرار گرفته و تحت فشارهای روانی قرار دارد .
این فرد باید به خلق و خوی خود بسیار توجه کند و احساس خشونت و مبارزه طلبی را در خود کنترل نماید .
این فرد بهتر است برای رهایی از این حالت و رسیدن به آرامش به ورزش مورد علاقه یا تمرینات آرامش بخشی مانند یوگا ، مدیتیشن و … روی آورد تا از حالت های منفی رها شود .

کف دست زرد :
وقتی کف دستان فردی به رنگ زرد است این یعنی او در مورد مسئله ای نگران میباشد و مدام در حالت عذاب و پریشانی بسر میبرد .
کف دست بسیار زرد نشان دهنده این است که فرد بسیار منتقد و عیب جو میباشد و گاهی نیز دیگران را مورد تمسخر خود قرار میدهد .
بهتر است این فرد سعی نماید با دیگران بهتر برخورد نموده و با آنها گفتگوی دوستانه ای داشته باشد ، این فرد بهتر است کمتر از مردم توقع داشته باشد که حرف های او را بی چون و چرا اجرا کنند .

کف دست آبی :
رنگ کف دست آبی نشان دهنده این است که فرد درگیری های ذهنی بسیاری دارد و اگر این رنگ رو به کبودی بگذارد یعنی فرد بسیار غمگین ، آشفته حال و ناراحت است .
این فرد بهتر است از تنهایی بیرون آمده و با فردی که مورد اعتماد اوست درد و دل نماید تا از غم هایش کاسته شود .

کف دست سفید :
اگر کف دستان فردی سفید باشد بدین معنی است که این فرد به تنهایی نیاز دارد و حتی ممکن است نخواهد برای لحظه ای هم که شده با کسی صحبت کند .
کف دست بسیار سفید نشان دهنده این است که فرد احساس کسالت و تنبلی بسیار زیادی میکند و احتمال بسیار زیاد دوست دارد تمام روز را در رختخواب خود باقی بماند .

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 345 بار
دیدگاهتان را بنویسید

باران در تاریخ 23 بهمن 1391 گفته : پاسخ دهید

من خواب دیدم که چاق شدم تعبیر خوابم را بگویید.

css.php