کد خبر : 269700 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو

کامپوزیت های کاریزما و سارمکو تو کامپوزیت با کیفیت هستند که برای افرادی که می خواهند بهترین کامپوزیت را انجام دهند، ممکن است در انتخاب بین آنها سردرگم شوند. اگر می خواهید به پاسخ سوال کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو برسید، با ما همراه باشید. مقایسه کامپوزیت سارمکو و کاریزما …

کامپوزیت های کاریزما و سارمکو تو کامپوزیت با کیفیت هستند که برای افرادی که می خواهند بهترین کامپوزیت را انجام دهند، ممکن است در انتخاب بین آنها سردرگم شوند. اگر می خواهید به پاسخ سوال کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو برسید، با ما همراه باشید.

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو

مقایسه کامپوزیت سارمکو و کاریزما از نظر تاریخچه

کامپوزیت های سارمکو بیش از 30 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و کامپوزیت های کاریزما بیشتر از 20 سال و میتوان گفت کامپوزیت های سارمکو قدمت بیشتری دارند.

تاریخچه کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت های سارمکو یکی از کامپوزیت کامپوزیت های با کیفیت در جهان است که در سال 1987 تاسیس شد. این شرکت توسط آدلبرت اشمید تاسیس شد.

شعار کامپوزیت سارمکو : سلامتی شما برای سارمکو مهم است.

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو

تاریخچه کامپوزیت کاریزما

کامپوزیت های کاریزما ( charisma ) از محصولی از شرکت کولرز (kulzer) می باشند. از کامپوزیت های این شرکت بیش از بیست سال است که برای پر کردن، ترمیم و ونیر در سرتاسر جهان استفاده می شود.

شعار شرکت کاریزما : زیبایی طبیعی ، اطمینان بالا

مقایسه کامپوزیت کاریزما و سارمکو از نظر کشور سازنده

کامپوزیت های کاریزما ساخت کشور آلمان هستند و کامپوزیت های سارمکو ساخت کشور سوئیس است که دفتر مرکزی آن در شهر راین سنت گالن واقع است.

مقایسه کامپوزیت کاریزما و سارمکو از نظر هزینه کامپوزیت

به طور کلی هزینه کامپوزیت سارمکو بیشتر از کامپوزیت کاریزما است. البته لازم به ذکر است عواملی مختلفی بر روی هزینه کامپوزیت موثر است. به طور مثال یکی از مهم ترین عوامل بر روی زیبایی کامپوزیت، مهارت پزشک است.

علت آن این است که کامپوزیت های دندانی موادی خمیری شکل هستند که توسط پزشک بر روی دندان های شما فرم داده می شود. به طور حتم هر چه مهارت پزشک بیشتر باشد، دستمزد او بیشتر بوده و هزینه هر واحد کامپوزیت شما بیشتر می شود.

اگر قصد انجام کامپوزیت دندان دارید و می خواهید یک مرکز کامپوزیتی پیدا کنید که هر دو کامپوزیت کاریزما و سارمکو را انجام دهد و از قیمت روز آنها نیز مطلع شوید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

قیمت کامپوزیت دندان

مقایسه کامپوزیت کاریزما و سارمکو از نظر کیفیت

کامپوزیت های کاریزما به طور کلی انواع بیشتری دارند اما ازیک طرف دیگر کامپوزیت های سارمکو تکنولوژی جدید و قدمت بیشتری دارند. به طور دقیق نمی توان گفت که کیفیت کدامیک بیشتر می باشد.

مقایسه کامپوزیت کاریزما و سارمکو از نظر زیبایی

از نظر زیبایی کامپوزیت های سارمکو بهتر از کامپوزیت های کاریزما است. حال علت آن چیست ؟ کامپوزیت های سارمکو جدای از پشتیبانی از تمامی رنگ های ویتا ( 16 رنگ که نزدیک ترین رنگ ها به دندان طبیعی است ) از رنگ های خاص تری استفاده می کند.

به طور مثال کامپوزیت های سارمکو sw معروف به سفید برفی هستند که در نوع sw++ بیشتری سفیدی را می توانید در کامپوزیت خود داشته باشید.

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو

البته کامپوزیت های کاریزما آلمان از میکروگلس استفاده می کنند و بر خلاف کامپوزیت های دیگر به استفاده از سیلیکون دی اکساید وجود ندارد. این موضوع سبب می شود تا کامپوزیت کاریزما تطابق رنگی بیشتری با دندان داشته باشد.

مقایسه کامپوزیت کاریزما و سارمکو از نظر طول عمر

کامپوزیت های کاریزما و سارمکو از نظر طول عمر تقریبا یکسان است. طول عمر کامپوزیت شما بسته به وضعیت دندان های شما، میزان مراقبت و میزان مهارت پزشک شما دارد.

مزایای کامپوزیت سارمکو

  • تنوع رنگی کامل و برخی رنگ های خاص
  • فاقد مونومر های سمی
  • پایین ترین میزان حساسیت
  • هیدروفوبیک
  • تراکم پذیری بالا
  • درخشش و شفافیت بالا
  • هندلینگ آسان

مزایای کامپوزیت کاریزما

  • عدم چسبندگی به قلم
  • ایمنی و اطمینان بالا
  • کاربرد بالا در بستن دیاستم
  • استفاده از تکنولوژی خاص Microglass II در کامپوزیت های خود
  • حداقل شیرینکیج
  • انواع قطر از 0.005 میکرون الی 5

چیزی مهم تر از برند کامپوزیت وجود دارد ؟

در نظر داشته باشید برند کامپوزیت یکی از عواملی است که باید در انتخاب آن دقت داشته باشید. یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر داشته باشید میزان مهارت پزشک است. در صورتی که به پیش یک پزشک ناماهر مراجعه کنید، ممکن است عوارض همچون پوسیدگی برای شما رخ دهد.

یکی دیگر از عوامل مهم میزان مراقبت های شما می باشد. دندان های کامپوزیت شده مانند دندان طبیعی نیاز مراقبت دارند و چه بسا بیشتر.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : دهان و دندان بازدید 4,184 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php