کد خبر : 8448 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۶:۵۵

چین و چروکهای صورت براد پیت به حرفه او لطمه می زند!

بنابه گزارشات رسیده، مدیر برنامه های براد پیت به او هشدار داده است که چین و چروکهای صورت او به زندگی حرفه ای او لطمه می زند زیرا طرفداران او که سالها او را با یک چهره خوب و بسیار جوان دیده اند با دیدن چین و چروکهای او شوکه …

چین و چروکهای صورت براد پیت به حرفه او لطمه می زند!

بنابه گزارشات رسیده، مدیر برنامه های براد پیت به او هشدار داده است که چین و چروکهای صورت او به زندگی حرفه ای او لطمه می زند زیرا طرفداران او که سالها او را با یک چهره خوب و بسیار جوان دیده اند با دیدن چین و چروکهای او شوکه خواهند شد.
براد پیت اولین بار بخاطر پوسترهای بزرگ تبلیغاتی عطر” چنل” بامدیر برنامه هایش دچار مشکل شد . در این پوسترهای براد پیت خیلی مسن تر از قبل به نظر می رسد زیرا به عکاسان اجازه نداده است که تصاویر او را روتوش کنند و چین و چروکهایش را محو کنند.
در هنگام فیلمبرداری فیلم جدید براد با نام “آنها را با ملایمت بکش ” نیز ، مدیر برنامه های او به او التماس کرد که اجازه بدهد فیلمبرداران از لنزهای مخصوصی که چین و چروکها را کمتر نشان می دهند استفاده کنند اما براد قبول نکرد و گفت که دوست دارد واقعی به نظر برسد.

او گفت:” من آن چیزی که هستم و بالا رفتن سنم را کاملا” پذیرفته ام ، بهتراست شما و طرفدارانم نیز این واقعیت را قبول کنید .من هر روز پیرتر می شوم و چین و چروکهای صورتم هم بیشتر می شوند و هیچ جا نمی روند .”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 303 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php