کد خبر : 165777 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

چگونه یک خانم زیبا و باکلاس باشیم؟

همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها. البته همه از یک زیبایی طبیعی برخوردار هستند اما کسانی هم وجود دارند که اعتماد به نفس لازم را ندارند و خود را زیر انواع مواد آرایش غرق می کنند به نحوی که شاید شما آنها را بدون آرایش نشناسید. استفاده …

چگونه یک خانم زیبا و باکلاس باشیم؟

همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها. البته همه از یک زیبایی طبیعی برخوردار هستند اما کسانی هم وجود دارند که اعتماد به نفس لازم را ندارند و خود را زیر انواع مواد آرایش غرق می کنند به نحوی که شاید شما آنها را بدون آرایش نشناسید.

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و … شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

زیبا باشید ، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید ، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات ، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و …از جمله کلیدهای سلامتی است.

  نظافت شخصی یکی ازرموز زیبا و شیک بودن است

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و… تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدتهاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است.

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

  ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط  چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم  وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

حالا اگر خانمی همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و … دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک ، زیبا و جذاب می کند.

3.6/5 - (11 امتیاز)
دسته بندی : آرایشگری ، اسلاید ، سبک زندگی بازدید 5,056 بار
دیدگاهتان را بنویسید

Asal در تاریخ 23 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

خیلی عالی

css.php