کد خبر : 104665 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

چرخاندن اراذل و اوباش در خیابان‌های تهران + عکس

رییس کلانتری 159 بی‌سیم از دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران معروف به «صمد کرده» خبر داد که کلکسیونی از جرایم داشت. سرگرد محمدحسین امینی در مورد دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک در منطقه بی سیم گفت: در پی اجرای …

رییس کلانتری 159 بی‌سیم از دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران معروف به «صمد کرده» خبر داد که کلکسیونی از جرایم داشت.

سرگرد محمدحسین امینی در مورد دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک در منطقه بی سیم گفت: در پی اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش محلات تهران، یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه به نام «صمد کرده» که از اراذل و اوباش محدوده جنوب شرق تهران بود، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد در محدوده های میدان خراسان، خیابان طیب، خیابان 17 شهریور و محله بی سیم دست به جرایم خود می زد، افزود: در 30 تیرماه امسال این فرد توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اتهام شرکت در خانه فساد و قمارخانه در ماه مبارک رمضان دستگیر شد.

رییس کلانتری 159 بی سیم با بیان اینکه طی هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه 14 اخذ اظهارات شکات جدید و تحقیقات پرونده، در دستور کار قرار گرفت، گفت: بر همین اساس مقرر شد «صمد» ضمن چرخاندن در محلات مورد تردد و تحت کنترل کلانتری تصویری از این فرد در جرایم کثیرالانتشار چاپ شود تا سایر شکات پرونده نیز شناسایی شوند.

چرخاندن اراذل و اوباش در خیابان‌های تهران + عکس

وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته با سرکلانتری ششم در اولین روز مردادماه این شرور از ساعت 19 تا 20 در محلات بی سیم، طیب و خیابان 17 شهریور گردانده شد، گفت: ابهت پوشالی وی که در قالب باند «صمد کرده» فعالیت می کرد، از هم پاشیده شد.

سرگرد امینی افزود: طی قرار بازداشت موقت صادره، «صمد» برای روشن شدن زوایای تاریک پرونده اش و شناسایی سایر شکات و قربانیان در کلانتری تحت نظر قرار دارد.

چرخاندن اراذل و اوباش در خیابان‌های تهران + عکس

رییس کلانتری 159 بی سیم گفت: صمد دارای 15 فقره سابقه کیفری با موضوعاتی چون اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرتنمایی با سلاح سرد، شرارت، درگیری، تشکیل باند اراذل و اوباش، زورگیری و تجاوز به عنف، تمرد و درگیری با ماموران در استان مازندران، حمل اسلحه و نگهداری شیشه، ایراد عمدی ضرب و شتم شهروندان با چاقو، ورود و خروج غیرمجاز از مرز در سال 84، شرارت در سال 77، اخلال و مزاحمت نوامیس در سال 80، شرارت و درگیری با ماموران شهرداری در سال 82، تهیه و توزیع مواد مخدر، شرب خمر، سرقت به عنف خودرو و ده ها جرایم دیگر را در پرونده خود دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 282 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php