کد خبر : 15857 تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۱

چرا دخترها نمی تونن به خواستگاری برن؟!

این موضوع که چرا دختران نمی‌توانند به خواستگاری بروند گاهی خنده دار بوده و گاهی نیز دغدغه فکری دختران است. با علم براینکه دختر و پسر هیچ گونه برتری نسبت به یکدیگر ندارند و تنها در ذات و عملکرد با یکدیگر متفاوند باید گفت: دختران در ضمیر و باطن خود …

چرا دخترها نمی تونن به خواستگاری برن؟!

این موضوع که چرا دختران نمی‌توانند به خواستگاری بروند گاهی خنده دار بوده و گاهی نیز دغدغه فکری دختران است.
با علم براینکه دختر و پسر هیچ گونه برتری نسبت به یکدیگر ندارند و تنها در ذات و عملکرد با یکدیگر متفاوند باید گفت: دختران در ضمیر و باطن خود زمینه مادر شدن را دارند تا می‌توانند این وظیفه الهی را که با محبت و آرامش آمیخته است به نحو احسن انجام دهند.
همیشه در جامعه از دختران از انسان‌هایی آرام و احساساتی یاد شده است که می‌توانند با حضور خود آرامش را به محیط هدیه کنند.
حال باید نگریست که دختران با اینگونه روحیه که در کالبدشان دمیده شده می‌توانند ناگهان به خواستگاری پسری بروند و زمانی که جواب منفی دریافت کردند، به راحتی از کنار آن بگذرند و به سراغ پسر دیگری بروند.
موضوع مطرح شده تمام مطلب نبود، چراکه اگر از بعد دیگری به این فرآیند نگاه کنیم می‌بینیم که در مرحله آخر این دخترانند که جواب مثبت و منفی یک ازدواج را می‌دهند.

خلاصه کلام آن که ساختار شخصیتی هریک از دو جنس زن و مرد به گونه ای است که هر کدام ویژگی های لازم را در مسیر تحول وجود و نیل به کمال شخصیت بی بدیل خود دارا هستند.
تفاوت های زیستی و روان شناختی موجود میان زن و مرد هرگز به معنای برتری یکی بر دیگری نیست، که این تفاوت ها بیانگر ویژگی ها و نیازهای خاص، قابلیت ها و مسؤولیت های ویژه و در خور هر کدام از ایشان است.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ازدواج ، سبک زندگی بازدید 394 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php