کد خبر : 269579 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

چرا تیم طراحی سایت باید ماهیت کسب و کار را بشناسد؟

تیم طراحی سایت که می خواهید کار طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما شروع کنید و هزینه طراحی سایت را اعلام نماید، باید در ابتدا ماهیت کسب و کار را به خوبی بشناسد. اگر این تیم ماهیت کسب و کار را نشناسد و تنها به لحاظ فنی سایتی را راه …

تیم طراحی سایت که می خواهید کار طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما شروع کنید و هزینه طراحی سایت را اعلام نماید، باید در ابتدا ماهیت کسب و کار را به خوبی بشناسد. اگر این تیم ماهیت کسب و کار را نشناسد و تنها به لحاظ فنی سایتی را راه اندازی کند، هرگز این سایت نمی تواند به موفقیت مورد نیاز برسد. در همین راستا، تعاملات تیم طراحی با کارفرما بسیار مهم است و به موفقیت هر چه بیشتر کسب و کارها در فضای اینترنت کمک می کند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

چرا تیم طراحی سایت باید ماهیت کسب و کار را بشناسد؟

شناسایی ماهیت کسب و کار

بی شک، شما به عنوان یک کاربر انتظار دارید زمانی که وارد سایت فروش کفش می شوید با زمانی که وارد سایتی می شوید که در زمینه نصب و راه اندازی زمین های ورزشی فعالیت دارد، تفاوت هایی را احساس کنید. این تفاوت باید در تمامی قسمت های سایت پیاده سازی شده باشد تا بتواند نیازهای کاربران را پوشش دهد. این امر با استفاده از تعاملات تیم طراحی سایت با کارفرما بدست می آید. مطالعات نشان می دهند هر چقدر تیم طراحی بهتر و بیشتر بتوانند ماهیت کسب و کار را بشناسند، به همان اندازه آن سایت ها موفق تر در فضای اینترنت عمل می کنند.

 

چگونه تیم طراحی با کارفرما در ارتباط باشد؟

تیم طراحی سایت در اولین مرحله باید با کارفرما جلسه ای داشته باشد تا بتواند با اهداف آنها آشنایی پیدا کند. آشنایی با اهداف مهمترین چیزی است که می تواند به موفقیت این تیم در آینده کمک کند و باعث شود تا کسب و کارها به آنچه می خواهند برسند. جلسه مشاوره سبب می شود تا تیم طراحی به کارفرما در مورد اهدافش مشاوره دهد و به او کمک کند تا با دید باز و شناخت کامل در این مسیر قدم بردارد.

 

تعیین پلت فرم اختصاصی

پس از آنکه جلسه مشاوره با تیم طراحی سایت برگزار شد و این تیم توانست در مورد اهداف کسب و کارها به آنها مشاوره دهد نوبت به آن می رسد که کار طراحی سایت آغاز گردد. در این مسیر، باید پلت فرمی که مورد تایید کارفرماست انتخاب گردد تا تیم طراحی بتواند هر گونه تغییر و کاری را که بر روی سایت انجام می دهد به کارفرما اعلام کند. در این شرایط کارفرما می تواند نظرات خود را اعمال کند و تیم طراحی می تواند با استفاده از این نظرات و شناخت چهار چوب فکری کارفرما و تلفیق آن با مسائل فنی بهترین سایت را طراحی کند.

 

چرا تیم طراحی سایت باید ماهیت کسب و کار را بشناسد؟

شناسایی ماهیت و موفقیت در طراحی سایت

شناسایی ماهیت کسب و کار توسط تیم طراحی سایت می تواند مزایای زیادی را برای کارفرما به همراه داشته باشد. این امر باعث می شود تا تیم طراحی بتواند نیازهای کاربران را به خوبی شناسایی کند و سایت را دقیقا و به طور اختصاصی بر اساس نیازهای کاربران طراحی کند. زمانی که سایت لانچ می شود، کاربران در همان ابتدا حس خوبی خواهند داشت و تعاملات زیادی را با سایت برقرار خواهند کرد. این امر نرخ پرش را کاهش می دهد و باعث افزایش رتبه سایت می شود.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی چه مزایایی را برای کسب و کارها دارد؟

طراحی فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی را برای کسب و کارها به همراه دارد. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند درآمد کسب و کار را به میزان زیادی افزایش دهد.
  • طراحی فروشگاه اینترنتی به ثبت برند در ذهن مشتریان کمک می کند و روند برندسازی را تسهیل می سازد.
  • طراحی فروشگاه اینترنتی باعث می شود تا اعتبار کسب و کارها در میان مشتریانشان بالا رود.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مواردی که بر قیمت سایت اثر می گذارد زبان برنامه نویسی و یا سیستم مدیریت محتواست که در طراحی سایت به کار می رود. همچنین، عواملی مانند گرافیک سایت، اختصاصی بودن و یا معمولی بودن سایت می توانند بر قیمت سایت اثر بگذارند. به طور کلی، هر چقدر سایت به طور ویژه تر طراحی شود و در آن از کد نویسی های خاص استفاده شود، به همان اندازه قیمت سایت بالاتر می رود. برای استعلام هزینه طراحی سایت باید با تیم طراحی سایت در تماس باشید.

چرا تیم طراحی سایت باید ماهیت کسب و کار را بشناسد؟

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم چرا شناخت ماهیت کسب و کار توسط تیم طراحی سایت مهم است. دلیل این امر این است که شناخت ماهیت کسب و کار سبب می شود تا نیازهای کاربران به خوبی شناسایی شود و در پایان سایتی بالا بیاید که بتواند به موفقیت کسب و کارها کمک کند.

اگر می خواهید با بهترین و حرفه ای ترین تیم طراحی سایت همکاری کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 519 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php