کد خبر : 269694 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

چرا به زوریخ سوئیس سفر کنیم؟

تا به حال به این فکر افتاده‌اید که به سوئیس سفر کنید؟ می‌دانید این کشور یکی از زیبا‌ترین، گرانترین و بهترین کشور‌های جهان است که در قاره اروپا قرار دارد؟ بدون شک سفر به این کشور با هزینه زیادی همراه خواهد بود. زوریخ بزرگترین شهر‌ سوئیس، یک شهر بین المللی …

تا به حال به این فکر افتاده‌اید که به سوئیس سفر کنید؟ می‌دانید این کشور یکی از زیبا‌ترین، گرانترین و بهترین کشور‌های جهان است که در قاره اروپا قرار دارد؟ بدون شک سفر به این کشور با هزینه زیادی همراه خواهد بود. زوریخ بزرگترین شهر‌ سوئیس، یک شهر بین المللی محسوب شده و دانشجویان و مهاجران زیادی در آن زندگی می‌کنند. اغلب مردم تنها با هدف کار به این شهر سفر می‌کنند، در حالی که این شهر زیبایی‌ها و مکان‌های گردشگری زیادی برای تفریح دارد و شما با رزرو چند روزه یکی از هتل‌های زوریخ، می‌توانید تجربه‌ای جدیدی را برای خود رقم بزنید. اما چرا باید به زوریخ سفر کنیم؟ برای انتخاب و رزرو هتل زوریخ کدام هتل بهتر است؟ آیا انتخاب خوبی برای استراحت و تفریح در روز‌های تعطیل است؟ در ادامه بیشتر با این شهر زیبا آشنا خواهیم شد.

چرا به زوریخ سوئیس سفر کنیم؟

سفر به زوریخ، شهر زیبایی ‌ها

شاید با خود بگویید زوریخ به دلیل داشتن بانک‌ها و موقعیت شغلی مختلف این چنین شهرت پیدا کرده است. اما در زیر این لایه سطحی از ثروت، شهری تاریخی و زیبا وجود دارد. شهر زوریخ جزو ۱۰ شهر گرانقیمت جهان است و در سال ۲۰۱۷ گران‌ترین شهر اروپا نام گرفت. به این دلیل ممکن است در رزرو هتلی اقتصادی در زوریخ با اندکی مشکل رو به رو شوید اما باز هم گزینه‌های مناسبی برای شما وجود دارد. پس در این مورد نگران نباشید و حتما به زوریخ سفر کنید و به یاد داشته باشید، مسافرت بهترین سرمایه گذاری زندگی هر فردی است. سرمایه گذاری که با کسب تجربیات لذت بخش، آرامش و آموزش همراه است.

این شهر پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس محسوب می‌شود و در شمال مرکزی قرار دارد. از ابتدای ورود به این شهر زیبا، آرامش درون شهر بیشتر از هر چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد. این شهر بسیار منظم بوده و در آن خبری از بی نظمی، شلوغی، دیر رسیدن و غیره نیست.

همه جای شهر تحت پوشش خطوط مختلف تراموا، مترو، اتوبوس و همچنین قایق‌های مخصوص حمل و نقل مسافر است که خطوط تراموا مهم‌ترین ویژگی شهر زوریخ است که بخش زیادی از آرامش حاکم در ‏این شهر را به وجود آورده است. اگر به این شهر سفر کردید، برای حمل و نقل درون شهری می‌توانید از خطوط تراموا استفاده کنید.

مناطق گردشگری شهر زوریخ که باید ببینید!

ممکن است زوریخ را قطب اقتصادی کشور سوئیس بدانند، اما مکان‌های گردشگری این شهر نیز کم نیستند و مشاهده و بازدید از هر کدام از آن‌ها برای گردشگران جذاب و حیرت انگیز خواهد بود.

چرا به زوریخ سوئیس سفر کنیم؟

در سفر خود به شهر زوریخ حتما از زیبا‌ترین جاذبه‌های توریستی شهر زوریخ دیدن کنید:

  • کوهستان ‏Uetliberg‏
  • موزه هنر‌های زیبا
  • شهر قدیمی زوریخ
  • باغ وحش معروف زوریخ
  • موزه ملی سوئیس در شهر زوریخ
  • دریاچه زیبا زوریخ
  • کافه معروف ‏Café Sprüngli
  • تله کابین‌های هیجان انگیز
  • خیابان Bahnhofstrasse
  • کلیسای ‏Fraumunster
  • موزه فوتبالی فیفا
  • مراکز خرید زوریخ

آب و هوای شهر زوریخ و بهترین زمان سفر به این شهر

بدون شک از آب و هوای خاص کشور سوئیس اطلاع دارید و می‌دانید یکی از بهترین و خوش آب و هواترین کشور‌های جهان است. شهر زوریخ نیز آب و هوای معتدل و خنکی دارد و دمای آن از منفی ۲ درجه کم‌تر نمی‌شود و در تابستان نیز از ۲۴ درجه سانتی گراد بالاتر نمی‌رود. اگر قصد سفر به این شهر‌ را دارید، توصیه می‌کنیم در ماه ژوئن و آگوست (خرداد تا مرداد) به این شهر اروپایی سفر کنید‌؛ زیرا هم می‌توانید از شنا کردن در دریاچه زوریخ لذت ببرید و هم مهم‌ترین جشنواره های این شهر یعنی زوریخ پراید و رژه خیابانی زوریخ را نیز مشاهده کنید.

چرا به زوریخ سوئیس سفر کنیم؟

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید سفرتان خیلی گران تمام نشود، فصل تابستان را برای سفر انتخاب نکنید، زیرا در این فصل گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و هزینه‌های اقامت و گردش در زوریخ چندین برابر می‌شود. در این ایام به دلیل وجود گردشگران زیاد در شهر، احتمالا هزینه رزرو هتل زوریخ نیز بیشتر از ایام دیگر سال باشد.

کشور سوئیس مملو از زیبایی‌ها و مناطق حیرت انگیز مختلف است و آب و هوا در شهر‌های مختلف آن یکنواخت نیست. یعنی با رفتن به هر شهری با آب و هوای جدیدی مواجه خواهید شد. زوریخ به عنوان بزرگترین شهر سوئیس، با داشتن مناطق توریستی زیبا سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، پس قبل از هر چیز یک اتاق در هتل زوریخ رزرو کنید تا سفر بدون دغدغه‌ای را تجربه کنید.

رزرو انواع هتل های سوئیس در فلای تودی

برای سفر به این شهر زیبای اروپایی، باید به فکر اقامت و رزرو هتل هم باشید. برای رزرو هتل ارزان و با قیمت مناسب باید یک مرجع مناسب و قابل اعتماد را برای رزرو انتخاب کنید. فلای تودی یکی از این بهترین مراجع برای رزرو هتل ارزان است. اگر وارد این وب سایت شوید با یک جستجوی ساده متوجه می‌شوید که تمامی هتل های داخلی و خارجی از هتل های لوکس و مجلل تا هتل های اقتصادی و هاستل ها را با قیمت های ارزانتری نسبت به دیگر وب سایت ها ارائه می‌شود.

دلیل این مورد مرجع بودن فلای تودی است. این شرکت بدون واسطه تمام هتل های داخلی و خارجی را به مسافران و ارائه می‌دهد و به همین دلیل است که قیمت های ارائه شده در آن بسیار منطقی تر از دیگر وب سایت ها است. برای خرید بلیط زوریخ نیز می توانید بهترین پرواز را با مناسب‌ترین برای خود خریداری کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 2,933 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php