کد خبر : 22165 تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۵:۵۸

پیش بینی قیمت مسکن بعد از انتخابات

مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قیمت مسکن بعد از انتخابات کاهش خواهد یافت، افزود: زمانی که کشور به ثبات سیاسی برسد مطمئنا ثبات اقتصادی نیز در پی آن به وجود خواهد آمد پس قطعا بعد از انتخابات قیمت مسکن به ثبات می‌رسد. وی با …

پیش بینی قیمت مسکن بعد از انتخابات
مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قیمت مسکن بعد از انتخابات کاهش خواهد یافت، افزود: زمانی که کشور به ثبات سیاسی برسد مطمئنا ثبات اقتصادی نیز در پی آن به وجود خواهد آمد پس قطعا بعد از انتخابات قیمت مسکن به ثبات می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه نباید از تلاشهای دولت دهم در بخش مسکن مهر و بافت فرسوده به راحتی گذشت ادامه داد:‌ کاهش قیمت مسکن یک سری مؤلفه‌هایی می‌خواهد که یا باید یک اتفاق غیر قابل پیش‌بینی مثل حسنه شدن روابط سیاسی با کشورهای دیگر رخ دهد و یا اینکه فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که یک تفکر آرام داشته باشد.

خسروی اظهار داشت: مطمئنا بعد از انتخابات ریاست جمهوری وقتی فردی با تفکر آرام به ریاست جمهوری برسد ابتدا قیمت مسکن به ثبات می‌رسد و سپس رو به پائین خواهد بود.

رئیس اتحادیه املاک در پاسخ به این سؤال که به تازگی یکی از کاندیداها اعلام کرده که سند مسکن مهر را به نام متقاضیان ثبت خواهد کرد آیا این شدنی است، گفت: زمین‌های مسکن مهر در اختیار دولت است و دولت نیز می‌تواند با ارائه یک لایحه به مجلس این کار را انجام دهد.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 566 بار
دیدگاهتان را بنویسید

شهروند در تاریخ 11 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

اگر را کاشتند چیزی سبز نشد . عکس این مطلب اتفاق میفته . قطعاً

css.php