کد خبر : 105027 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

پوستر آرایش غلیظ +عکس

پوستر آرایش غلیظ +عکس قبل از جشنواره فیلم فجر و رونمایی از «آرایش غلیظ» پوسترهای مختلفی از این فیلم پربازیگر در فضای مجازی منتشر و با استقبال مخاطبان روبرو شده بود اما حالا حدود یک ماه مانده به آغاز اکران عمومی «آرایش غلیظ» در سینماها، پوستر جدید و رسمی این …

پوستر آرایش غلیظ +عکس

قبل از جشنواره فیلم فجر و رونمایی از «آرایش غلیظ» پوسترهای مختلفی از این فیلم پربازیگر در فضای مجازی منتشر و با استقبال مخاطبان روبرو شده بود اما حالا حدود یک ماه مانده به آغاز اکران عمومی «آرایش غلیظ» در سینماها، پوستر جدید و رسمی این فیلم توسط محمد روح‌الامین طراحی شده است .

این پوستر با الهام از پوستر فیلم‌های قدیمی که نقاشی بودند، طراحی شده است که لوگو و عکس بازیگران فضای فیلم‌های قدیمی را تداعی می‌کند.

پوستر آرایش غلیظ +عکس

برنامه‌ریزی دقیقی برای تبلیغات فیلم جدید حمید نعمت‌الله انجام شده و مسئولان تلویزیون هم این فیلم را دیده‌ و قول همکاری برای اختصاص دادن تیزر به آن را داده‌اند.

«آرایش غلیظ» با بازی حامد بهداد، حبیب رضایی و طناز طباطبایی فیلم جدید حمید نعمت‌الله پس از «بی‌پولی» است که بلافاصله بعد از پایان اکران فیلم «امروز» رضا میرکریمی روی پرده می‌رود.

فیلمنامه این فیلم را حمید نعمت الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌اند به تهیه‌کنندگی‌ سعید سعدی ساخته شده است.

نکته جالب توجه درباره «آرایش غلیظ» خوانندگی متفاوت همایون شجریان در تیتراژ این فیلم است که با آهنگسازی سهراب پورناظری همراه شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما ، فیلم بازدید 451 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php