کد خبر : 81882 تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۹:۴۴

پر مسافرترین استانها در نوروز 93

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از قرار گرفتن استان خراسان رضوی به عنوان بالاترین استان مسافر پذیر خبر داد. مرتضی رحمانی موحد با اعلام این خبر گفت: از آغازسفرهای نوروزی تا پایان نخستین روز فروردین 93استان خراسان رضوی با 592هزار و 452 اقامت شب در صدر استان های مسافر …

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از قرار گرفتن استان خراسان رضوی به عنوان بالاترین استان مسافر پذیر خبر داد.

پر مسافرترین استانها در نوروز 93

مرتضی رحمانی موحد با اعلام این خبر گفت: از آغازسفرهای نوروزی تا پایان نخستین روز فروردین 93استان خراسان رضوی با 592هزار و 452 اقامت شب در صدر استان های مسافر پذیر قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان مازندران با 437 هزارو 331 اقامت_شب و استان گیلان با 170هزار و20 اقامت شب در رتبه های دوم و سوم استان های مسافرپذیر قرار دارد.

رحمانی استان اصفهان را به عنوان چهارمین استان با 152 هزارو 624 اقامت شب معرفی کرد و گفت: این آمار مربوط به اسکان و اقامت هموطنان عزیزمان در هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیرها چادرهای اقامتی و مدارس تجهیز شده آموزش و پرورش هستند.

وی همچنین از اعزام سه گروه از ناظران و مدیران ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به محورهای مواصلاتی تهرانخبر داد و گفت: این سه گروه قرار است از استان های محور البرز_گیلان، تهران_مازندران و تهران،کاشان _ اصفهان بازدید کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، عید نوروز ، مجله خبری ، مناسبت ها بازدید 308 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php