کد خبر : 15543 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴

پرسپولیس میزبان فینال جام حذفی شد

پرسپولیس تهران میزبان دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران خواهد بود.   پس از کش وقوس های فراوان ورزشگاه آزادی تهران در تاریخ ۱۵ اردیبهشت میزبانی دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران حماسه آزادسازی خرمشهر را بر عهده خواهد داشت. شهر میزبان دیدار فینال جام حذفی با قرعه کشی بین …

پرسپولیس میزبان فینال جام حذفی شد

پرسپولیس تهران میزبان دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران خواهد بود.

 

پس از کش وقوس های فراوان ورزشگاه آزادی تهران در تاریخ ۱۵ اردیبهشت میزبانی دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران حماسه آزادسازی خرمشهر را بر عهده خواهد داشت. شهر میزبان دیدار فینال جام حذفی با قرعه کشی بین دو شهر تهران و اصفهان انتخاب شد. قرار است تماشاگران دو تیم نیز به صورت ۵۰ ۵۰ در ورزشگاه حاضر شوند.

 

مراسم قرعه کشی محل فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که مهدی تاج برای انتخاب قرعه ها از خبرنگاران پرسید که آیا در میان آن ها خانواده شهید حضور دارد یا خیر، که وی قرعه را بکشد. ولی با توجه به اینکه چنین فردی در میان خبرنگاران حضور نداشت، امینی عضو هیات رییسه باشگاه سپاهان که از خانواده شهداست قرعه ها را انتخاب کرد.

 

محمد رویانیان و محمدرضا رحیمی در لحظاتی که قرعه ها برداشته می شد بسیار استرس داشتند و با درآمدن قرعه میزبانی به نام پرسپولیس مدیرعامل باشگاه سپاهان آه سردی کشید ولی بدون هیچ مسئله ای اعلام کرد که قرعه را قبول دارد.

 

این تصمیم در حالی گرفته شد که باشگاه پرسپولیس دیروز (دوشنبه) اعلام کرده بود، بازی یا باید در مشهد برگزار شود و یا به صورت رفت و برگشت. مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی مقابل داماش گیلان و صعود به دیدار پایانی اعلام کرده بودند، به هیچ وجه قرعه کشی را برای تعیین ورزشگاه میزبان دیدار پایانی جام حذفی نمی پذیرند.

 

پیش از این ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به عنوان گزینه اصلی میزبانی فینال جام حذفی در رسانه ها یاد شده بود.

 

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان روز ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 313 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php