کد خبر : 267118 تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم جهرم- رئیس کمیته امداد امام (ره) جهرم گفت: ۶ پایگاه برای دریافت زکات فطره در روز عید فطر برای مراجعه مردم مستقر و همچنین برای سلامتی مردم به دلیل شرایط کرونا روش غیر حضوری نیز پیش بینی شد. به گزارش …

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم

جهرم- رئیس کمیته امداد امام (ره) جهرم گفت: ۶ پایگاه برای دریافت زکات فطره در روز عید فطر برای مراجعه مردم مستقر و همچنین برای سلامتی مردم به دلیل شرایط کرونا روش غیر حضوری نیز پیش بینی شد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر،محمدجواد شعبانپور: ۶ پایگاه شورای زکات و کمیته امداد خمینی (ره) در شطح شهر جهرم آماده دریافت زکات فطره همشهریان است.

وی ادامه داد: در روز عید فطر همشهریان می‌توانند به دو روش حضوری و غیر حضوری فطریه خود را پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) جهرم از محل استقرار پایگاه‌ها برای مراجعه حضور خبر داد و بیان داشت: پایگاه مرکزی واقع در کمیته امداد خمینی، پایگاه شماره ۱ واقع در چهارراه دفاع مقدس، پایگاه شماره ۲ واقع در امام حسین (ره)، پایگاه شماره ۳ واقع در میدان مصلی، پایگاه شماره ۴ واقع در میدان ولایت و پایگاه شماره ۵ واقع در میدان شهدا آماده دریافت زکات فطریه از همشهریان هستند.

شعبانپور با بیان اینکه امسال به دلیل وجود شرایط کرونا برای حفظ سلامتی و راحتی مردم، روش غیرحضوری برای پرداخت فطریه راه‌اندازی شده است، گفت: همشهریان جهرمی می‌توانند به شماره کارت بانک ملی (۵۳۷۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷) زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با دفتر امام جمعه جهرم، مبلغ زکات فطره برای هر نفر ۹ هزار تومان، خمس زکات فطره ۲ هزار و ۲۵۰ تومان، کفاره غیر عمد ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و کفاره عمد ۱۵۰ هزار تومان است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار استانها ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 506 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php