کد خبر : 163909 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

پخش سری دوم سریال در حاشیه بعد از محرم و صفر

سریال طنز اجتماعی در حاشیه که چندی پیش با حاشیه های فراوان پخش شد، قرار است با موضوع جدیدی روی آنتن برود از این رو ما در این مطلب از سایت میهن فال از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر: پخش سری دوم سریال در حاشیه …

سریال طنز اجتماعی در حاشیه که چندی پیش با حاشیه های فراوان پخش شد، قرار است با موضوع جدیدی روی آنتن برود از این رو ما در این مطلب از سایت میهن فال از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر: پخش سری دوم سریال در حاشیه بعد از محرم و صفر

پخش سری دوم سریال در حاشیه بعد از محرم و صفر
سری دوم سریال «در حاشیه»به کارگردانی مهران مدیری که اکنون مراحل پیش تولید خود را می گذراند،قرار است بعد از ماه محرم و صفر و عزاداری های حسینی (ع) از شبکه سوم سیما روی آنتن رود.به نقل از روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما،این سریال با همان مجموعه تولید و ساخت و بازیگران قبلی و البته با داستانی متفاوت که به موضوع زندان و زندانی می پردازد قرار است بعد از ماه محرم و صفر پخش شود. اکنون گروه نویسندگان این مجموعه درحال آماده کردن مراحل تصویربرداری و دیالوگ های این مجموعه هستند. بعد از سریال در حال پخش«تنهایی لیلا»(محمد حسین لطیفی)، قرار است سریال تلویزیونی «آقای سنگی» آماده پخش شود و احتمالا سری دوم در حاشیه در ۶۰ قسمت روزانه روی آنتن خواهد رفت.
سری اول طنز تلویزیونی «در حاشیه» در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ابتدا برای شبکه تهران تهیه شد،ولی در نهایت در نوروز ۹۴ روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای «آقای سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی فرید شب خیز،بر اساس فیلمنامه ای از علیرضا مسعودی و امین حسینیون ساخته شده است.بازیگران این سریال کامبیز دیرباز، علیرضا جعفری، غلامرضا نیکخواه، عباس جمشیدی، حسین سلیمانی، شراره دولت آبادی، سوسن پرور، هومن حاجی عبدالهی، شهرام قایدی، یاسمینا باهر، حدیثه تهرانی، رضا رویگری، حسین عابدی، مجید شهریاری، ماهان عبدی، سعیده عرب، ساقی زینتی، بهزاد رحیم خانی، گیتی معینی، بیژن پیشداری، مرضیه صدرایی و … بوده اند. در خلاصه  داستان سریال آمده :سعید سنگی باغچه‌ای که پدرش به نیت هزینه ازدواجِ سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه‌ شترمرغ راه انداخته، غافل از اینکه نوه عموی جوانشان احسان سنگی عاشق خواهرِ کوچکترش سحر شده است! نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری! سعید شرط هایی برای ازدواج می گذارد که هر بیدی را می لرزاند، ولی احسان سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد! حالا سعید باید قبل از اینکه شرط ها رفع شوند،مزرعه را احیاء کند وگرنه آنی می شود که نباید بشود!
این سریال که هم اکنون مراحل فنی را سپری می کند،بعد از چند بار تغییر نام از «زشت و زشت تر»،«آقا و خانم سنگی»و «خانواده آقای سنگی» در نهایت با عنوان «آقای سنگی» به پخش خواهد رسید.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 453 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php