کد خبر : 53708 تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

ویندوز 8 خود را زیبا کنید!

یکی از مهم ترین و واضح ترین تغییرات ایجاد شده در ویندوز 8 نسبت به نسخه های قبلی، منوی Start آن است که به جای فرمت قدیمی کاربر با یکسری کاشی ها مواجه می شود که در کنار هم قرار گرفته اند و هر یک برنامه خاصی را اجرا می …

یکی از مهم ترین و واضح ترین تغییرات ایجاد شده در ویندوز 8 نسبت به نسخه های قبلی، منوی Start آن است که به جای فرمت قدیمی کاربر با یکسری کاشی ها مواجه می شود که در کنار هم قرار گرفته اند و هر یک برنامه خاصی را اجرا می کنند.

ویندوز 8 خود را زیبا کنید!

اما نکته جالب تر این است که در ویندوز 8 می توانید نمای کلی منوی Start را به طور کامل شخصی سازی و آن را بر اساس سلیقه خود تزئین کنید. برای آگاهی از نحوه کار با ما همراه شوید.

ابتدا یک تم زیبا برای منوی start ویندوز ۸ سیستم خود انتخاب کنید. برای این کار به سراغ دکمه های ترکیبی ویندوز و i بروید و سپس از پایین ترین قسمت ستونی سمت راست صفحه، گزینه Change Pc Settings را برگزینید.

در این بخش ستون سمت چپ به طور پیش فرض روی گزینه Personalize قرار دارد و در سمت راست این صفحه می توانید تصویر Lock screen را تغییر دهید.

حال به بالای صفحه نگاه کنید تا گزینه های Start screen و Account Picture را مشاهده کنید؛ با انتخاب گزینه Start screen می توانید تم های متعددی را برای منوی Start در ویندوز ۸ انتخاب کنید.

در این بخش به گستره بزرگی از رنگ ها دسترسی دارید که می توانید یکی را به دلخواه برای تم خود انتخاب کنید. اعمال تغییرات در این بخش به Apply نیازی ندارد و با انتخاب هر گزینه، بلافاصله محیط ویندوز تغییر خواهد کرد.

در ادامه برای ایجاد تغییرات ظاهری روی کاشی ها ابتدا روی کاشی مورد نظر راست کلیک کنید تا بتوانید گزینه Larger و Smaller را برای بزرگ و کوچک کردن کاشی ها انتخاب کنید.همچنین کاشی ها را می توانید Drag and drop کنید و هر یک را در مکان مناسبی قرار دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آموزش ، ترفند بازدید 430 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php