کد خبر : 54223 تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

طی مراسمی شاد و هیجان‌انگیز که در مجتمع تفریحی کوهستان تهران با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، عرضۀ تبلت G PAD 8.3 در بازار ایران را به طور رسمی اعلام کرد. در این مراسم بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی الکترونیکس در ایران، در مورد این محصول توضیحاتی …

طی مراسمی شاد و هیجان‌انگیز که در مجتمع تفریحی کوهستان تهران با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، عرضۀ تبلت G PAD 8.3 در بازار ایران را به طور رسمی اعلام کرد.

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

در این مراسم بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی الکترونیکس در ایران، در مورد این محصول توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «تبلت جدید ال‌جی G PAD 8.3 از نمایشگر Full HD در تبلتی۸٫۳ اینچ، تجربۀ کاربری متمایز و امکانات ارتباطی گسترده برخوردار است. عرضۀG Pad 8.3 از همین هفته در ایران آغاز شده است.»

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

سپس، آقای سعید طلایی، معاون GTM ال‌جی موبایل در ایران، به بررسی مشخصات این محصول پرداخت:

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

قابلیت حمل در ابعاد جیبی با باتری قدرتمند

با وجود صفحه‌نمایش بزرگ، ال‌جی G Pad 8.3 ظاهر شیک و باریکی دارد که به اندازۀ کافی برای نگه داشتن با یک دست راحت است. این قابلیت حمل جمع‌وجور بر اساس یادگیری ال‌جی از نظر مشتریان در مورد اندازۀ بهینۀ یک تبلت ایجاد شده است. ال‌جیG Pad 8.3  با حفظ قابلیت حمل، باتری قابل حمل ۴۶۰۰ میلی‌آمپر را برای زمان استفادۀ بادوام در خود گنجانده است اما با وزن ۳۳۸ گرم هنوز به سبکی یک روزنامه است.

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

اولین تبلت ۸٫۳  اینچی با نمایشگر Full HD

ال‌جیG Pad 8.3  ضمن برخورداری از ویژگی‌های اصلی دیگر دستگاه‌های سری پیشرفتۀ G نظیر گوشی‌های هوشمند G Pro و G2، اولین تبلت ۸٫۳  اینچی در نوع خود است که به نمایشگر Full HD مجهز است. G Pad با نمایشگر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ از نوع WUXGA  یا (Widescreen Ultra Extended Graphics Array) قادر است کیفیت تصویری با وضوح بالاتر از نمایشگر استاندارد Full HD فراهم کند. علاوه بر این، پردازندۀ چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ ۶۰۰ تجربۀ مشاهده را با عملکرد قدرتمندی ارتقا می‌دهد و در نهایت کاربران از محتوای Full HD بدون هچ اختلالی لذت خواهند برد.

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس

تجربۀ همگرایی واقعی با QPair

ال‌جی G Pad 8.3 نیازهای مورد تقاضای عصر همگرایی را با بهبود ارتباط بین چندین دستگاه برآورده می‌کند. در برنامۀ کاربردی متمایز QPair، هر تماس و پیامی که در یک گوشی هوشمند ظاهر می‌شود، برای ایجاد تجربۀ همگرایی واقعی در G Pad نیز ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق G Pad 8.3 به آنها پاسخ دهند. برنامۀ QPair به G Pad امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های سازندگان دیگر ارتباط برقرار کند (سیستم‌عامل اندروید Jelly Bean توصیه می‌شود). یادداشت‌هایی که در QMemo این تبلت ایجاد می‌شود می‌توانند به صورت یکپارچه در گوشی‌های هوشمند دیگر کاربران ذخیره و از هر دستگاهی به اشتراک گذاشته شود.

ورود اولین تبلت ال‌جی به بازار +عکس
تجربۀ کاربری افزوده برای یک تبلت
.
ال‌جی G Pad 8.3 از امکانات کاربردی برخوردار است که مزایای مفیدی در زندگی دارد، مانند چندوظیفگی پیشرفته. به لطف وجود نمایشگر ۸٫۳ اینچ Full HD، امکانات تجربۀ کاربری متمایز در ال‌جی G Pad 8.3 برای این صفحه‌نمایش بزرگ بیشتر شده است:۱- قابلیتSlide Aside : با لمس کششی سه‌انگشتی و اسلاید کردن یا کشیدن برنامه‌های باز به کنار صفحه، چندوظیفگی یکپارچه را ممکن می‌کند.۲- قابلیت Qslide: تا سه برنامۀ مختلف را در یک پنجره بدون اختلال کنترل می‌کند. این امکان در نمایشگری به این اندازه بسیار راحت است.

۳- قابلیت KnockON: با دوبار ضربه بر روی نمایشگر، گوشی را خاموش و روشن می‌کند.

عرضۀ ال‌جی G Pad 8.3 در بازارهای ایران به تازگی آغاز شده است و  با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

امکانات اصلی
.
1- پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ ۶۰۰
.
2- نمایشگر: ۸٫۳ اینچ WUXGA  و (۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل/ ۲۷۳ پیکسل در اینچ)
.
3- حافظه: ۱۶ گیگابایت eMMC
.
4- رم: 2گیگابایت LPDDR2
.
5- دوربین: دوربین پشت ۵ مگاپیکسل / دوربین جلو ۱٫۳ مگاپیکسل
.
6- باتری: ۴۶۰۰ میلی‌آمپر
.
7- سیستم‌عامل: اندروید Jelly Bean 4.2.2
.
8- ابعاد: ۲۱۶٫۸ x 126.5 x 8.3 میلی‌متر
.
9- وزن: ۳۳۸ گرم
.
10- رنگ: مشکی / سفید
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 606 بار
دیدگاهتان را بنویسید

N در تاریخ 9 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

حالا کو پول ؟؟ وضعیت طوریه که آدم باید قدر هر چیزی رو که از قبل داره بدونه. حالا 100 مدل جدید هم بیاد برای من که فرقی نداره .

css.php