کد خبر : 267025 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل 2 شهید تقدیم کرده است

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل 2 شهید تقدیم کرده است ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲ ، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است. به گزارش میهن فال به …

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل 2 شهید تقدیم کرده است

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل 2 شهید تقدیم کرده است

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲ ، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنجشنبه در نشست قدس پاره تن اسلام که با حضور سفیر سابق ایران در عمان، کارشناس ارشد رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس برنامه میدانی به خاطر رعایت مسائل بهداشتی برگزار نمی‌شود، رسالت روابط عمومی‌ها و فعالان فضای مجازی سنگین‌تر می‌شود و روز قدس باشکوه‌تر از همیشه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

محمودی بیان داشت: امسال با استفاده از فضای مجازی جهت پاسداشت جهانی روز قدس و دفاع از قدس شریف قبله اول مسلمین اقداماتی صورت گرفته است که باید فریاد مظلومیت قدس شریف به گوش جهانیان رسانده شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: حوادث سرزمین‌های اشغالی نشانگر آن است که نابودی این رژیم کودک کش نزدیک شده و قبله اول مسلمین از لوث صهیونیست‌ها پاک خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار استانها ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 503 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php