کد خبر : 44246 تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۳۱

هدیه جنجالی برد پیت به آنجلینا جولی +عکس

برد پیت و آنجلینا جولی هر دو از ستاره های نام آشنای هالیوودی هستند که اخیرا ازدواج کرده و صاحب ۶ فرزند میباشند. برد پیت از هر فرصتی استفاده میکند تا عشق و علاقه وافرش به آنجلینا جولی را به وی نشان دهد. این هنرپیشه ۴۹ ساله برای خرید هدیه …

برد پیت و آنجلینا جولی هر دو از ستاره های نام آشنای هالیوودی هستند که اخیرا ازدواج کرده و صاحب ۶ فرزند میباشند. برد پیت از هر فرصتی استفاده میکند تا عشق و علاقه وافرش به آنجلینا جولی را به وی نشان دهد. این هنرپیشه ۴۹ ساله برای خرید هدیه ۲۵۰ هزار دلار هزینه کرد تا یک گردنبند جواهر زیبا از یک فروشگاه در هنگ کنگ برای همسر ۳۸ ساله اش خریداری کند.

هدیه جنجالی برد پیت به آنجلینا جولی +عکس

آنجلینا جولی و همسرش پردرآمد ترین زوج هالیوودی سال جاری میلادی لقب گرفته اند . آنها طی یک سال گذشته مجموعا ۵۰ میلیون دلار درآمد داشته اند.به گفته مدیر این فروشگاه جواهر برد پیت یک ساعت فوق العاده گرانقیمت ساخت سوئیس به همراه این گردنبد الماس و یک دستبند از این فروشگاه خریداری کرده است.گفته میشود هدیه گرانقیمت برد پیت شامل یک گردنبد طلا با ۱۸ قیراط الماس است که نماد خوشبختی و سلامتی میباشد و یک دستبند نقره ای رنگ زیبا و ظریف نیز با آن ست میشود.

هدیه جنجالی برد پیت به آنجلینا جولی +عکس

درحال حاضر این زوج جدا از هم هستند. برد پیت به همراه دو تن از فرزندانش در لندن به سر میبرد در حالیکه آنجلینا جولی به همراه باقی بچه ها برای ساخت فیلم جدیدش در سیدنی استرالیا اقامت دارد.

هدیه جنجالی برد پیت به آنجلینا جولی +عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 463 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 14 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

من انجلینارو خیلی دوس دارم….ولی قیافه اش آس نیست…..

احسان در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

دخترا 45 سالشه برو 20 سالگیشو ببین

تینا در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

حالا دیدی احسان؟؟؟!!! روان پریشم هس!!!! پس ما خییییییییییییییییییییییییییلیم بهتریم!!! بعله!!!
البته من که هنوزم میگم دوسش دارم!

zahra در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

تازه گیا تو یه سایت خبری خوندم انجلیا بر خلاف ظاهرش مشکلات روحی عمیقی داره در واقع روان پریشه حالا شانس اورده برد پیت عاشقشه و عاشقم که کور میشه دیگه وگر نه کسی نمی تونه با اون سر کنه بیچاره برد پیت میگه اون جلوی بقیه خودشو کنترل میکنه و فقط خود واقعی به من نشون میده علاقه شدیدی به شخصیت های منفی داره و از بچگی ام عاشق شخصیت جادوگر فیلم زیبای خفته بوده تو خونش انواع و اقسام کلکسیون چاقو داره و انواع عکس با موضوع جسد رو در دیوار خونشوشه . ادم نمی تونه باور کنه یکی تناقض رفتاری داشته باشه اونم اینجور کسی که سفیر صلحه و تازه اسکار افتخاری بشر دوستی هم داشته باشه .

احسان در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

نگار جون شما دخترا هم مثل آنجلا جولی باشین ما ده برابرشو میخریم

نگار در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

نظر مهدیو نگاه کن چی گفته
ما خیییییییییییییییلی از آنجلینا جولی بهتریم

مهدی در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

میگم الان که از نزدیک دقت میکنم میبینم این آنجلینا جولیم زیاد مالی نیستا.

تینا در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

خدا بده شانس!!!!!!!!!! مبارکش باشه!!!!
ولی حقشونه! نوش جونشون! من هر جفتشونو دوس دارم!

علیرضا در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

خوشبحالشون خدا بیشتر بهشون بده ما که بخیل نیستیم!!!!!!1فقط ی سوال اینا کی کناره هم بودن که 6تا بجه اووردن؟؟؟؟؟؟واقعا خارجی ان اینا مرد ی کشور دیگست زن ی کشور دیگه!!!!!خیلی ام شیک و مجلسی…!!!!

نگار در تاریخ 12 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

3تاشون بچه های خودشونه 3تای دیگه رو به فرزند خوندگی گرفتن تازه یکی از بچه هاش مسلمانه اسمشم زهراست اگه اشتباه نکنم اتیوپیه اون یکی هم فلیپینی اون یکیو نمیدونم کجاییه ولی از این حرفا گذشته پسرای ایرونی باید از برد پیت یاد بگیرن همچین هدیه هایی واسه خانومشون بگیرن

css.php