کد خبر : 94547 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

نکونام یکی از ستارگان جام جهانی برزیل

نکونام یکی از ستارگان جام جهانی برزیل سایت معتبر یورو اسپرت از جواد نکونام به عنوان یکی از ستاره های جام جهانی نام برد. به گزارش میهن فال به نقل از فرارو، در شرایطی که نزدیک به ۶ روز دیگر تا شروع رقابت های جام جهانی مانده است سایت «یورواسپرت» …

نکونام یکی از ستارگان جام جهانی برزیل

نکونام یکی از ستارگان جام جهانی برزیل

سایت معتبر یورو اسپرت از جواد نکونام به عنوان یکی از ستاره های جام جهانی نام برد.

به گزارش میهن فال به نقل از فرارو، در شرایطی که نزدیک به ۶ روز دیگر تا شروع رقابت های جام جهانی مانده است سایت «یورواسپرت» در گزارشی، از جواد نکونام به عنوان یکی از ۵۰ ستاره حاضر در جام جهانی نام برد.
در این گزارش که تحت عنوان «۵۰ ستاره ای که در جام جهانی می درخشند» روی خروجی سایت قرار گرفته از جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی کشورمان به عنوان « امید ایرانی ها» نام برده شده است. در مطلبی که درباره نکونام نوشته شده این طور آمده است:« جواد نکونام، هافبک و کاپیتان تیم ملی ایران، متخصص زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی در تیم ایران است. نکونام یکی از امیدهای اصلی ایران در جام جهانی است و مسئولیت زیادی را به دوش می کشد. بازیکن سابق تیم اوساسونا با ۳۳ سال و ۱۱۷ بازی ملی (۲۹ گل زده) تجربه و تکنیکش را در خدمت “تیم ملی” می گذارد».
نکته قابل توجه اینکه نام نکونام در این فهرست پنجان نفره در کنار ستاره هایی مثل نیمار، رونالدو، پوگبا، دروگبا و غیره قرار گرفته است. البته بر اساس رنکینگی که یورو اسپرت برای این ۵۰ بازیکن تعریف کرده است کاپیتان تیم ملی کشورمان در رتبه پنجاهم ایستاده است. این در شرایطی است که در صدر این لیست لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و رقیب تیم ملی کشورمان در گروه F این بازی ها ایستاده است.
یورواسپرت درباره لیونل مسی و جام جهانی پیش رو هم این طور نوشته است:« مسی به همراه بارسلونا همه چیز به دست اورده است ولی به همراه تیم ملی آرژانتین هنوز موفق نشده است از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر برود و در هشت بازی ای که انجام داده فقط یک گل زده است. برزیل تقریبا فرصت اول و آخر مسی برای درخشیدن در جام جهانی است».
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جام جهانی برزیل ، مناسبت ها بازدید 455 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php