کد خبر : 199592 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۳۹

نکات مهم ورود عروس و داماد به تالار عروسی

نکات مهم ورود عروس و داماد به تالار عروسی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای زوج های جوان که دغدغه دارند بهترین ها را برای روز عروسی شان برگزار کنند در نظر گرفته ایم. در ادامه همراه ما باشید. در مجالس عروسی رسم است که عروس …

نکات مهم ورود عروس و داماد به تالار عروسی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای زوج های جوان که دغدغه دارند بهترین ها را برای روز عروسی شان برگزار کنند در نظر گرفته ایم. در ادامه همراه ما باشید.

نکات مهم ورود عروس و داماد به تالار عروسی

در مجالس عروسی رسم است که عروس و داماد با هم به تالار عروسی وارد می‌شوند و از کنار میهمانان عبور می‌کنند. در همین رابطه اگر برخی نکات را رعایت کنند باعث هرچه زیباتر شدن ورودشان می‌شود.

در انتخاب تالار عروسی خود بهتر است مکانی را انتخاب کنید که مسیری مجزا برای عبور عروس و داماد به سمت جایگاه را داشته باشد. شما می‌توانید این مسیر را با گلبرگ‌های گل و تزئینات مناسب با تم عروسی و یا لباس عروس تزیین کنید. از تزئیناتی که می‌توان در این مکان استفاده کرد می‌توان به شمع، بادکنک، مروارید و … اشاره کرد. گل‌آرایی و طراحی این قسمت کاملا سلیقه‌ای است. شما  باید با فردی باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید، مانند افرادی که در تشریفات عروسی کار می‌کنند  وبا آنان قرارداد همکاری ببندید و ایده‌ها و نظرات خود را به او منتقل کنید و کار طراحی را به او واگذار کنید. همچنین می‌توانید از مسئولین تالار پذیرایی بخواهید که هنگام ورود عروس و داماد با نورپردازی و نور افشانی ویژه لحظه ورودتان را متفاوت کنند.

در صورتی که تالار شما مسیر ورود عروس و داماد را نداشت می‌توانید این مسیر را با همین گل‌ها و تزئینات ایجاد کنید و با نورپردازی آن را تکمیل کنید. ضمن اینکه می‌توانید در مسیر ورود پارچه‌ای از تور با مروارید تهیه کرده و مسیری را جهت عبور عروس و دماد ایجاد کنید تا به هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم شما کمک کند.
امروزه ساقدوش‌ها در مراسم عروسی نقش به‌سزایی دارند و بسیاری در مراسم عروسی خود ساقدوش عروس دارند. شما می‌توانید از ساقدوش‌ها و یا از اقوام نزدیک خود کمک بخواهید. آنها می‌توانند قبل ورود شما به سالن عروسی و حضور در جمع میهمانان، آنها را راهنمایی کنند تا در جای خود قرار گیرند و آماده ورود عروس و داماد باشند و به احترام ورود عروس و داماد سکوت کنند. ساقدوش‌ها می‌توانند در مسیر ورودی شما گلریزان کنند و یا با حرکت شمع در طول مسیر شما، میهمانان و مجلس را آماده ورود شما به تالار کنند. اگر ساقدوش ندارید می‌توانید این کار را به کوچولوهای حاضر در مجلس بسپارید.
اگر دسته گل عروس آبشاری و بلند است بهتر است دست‌تان را در دست همسرتان حلقه کرده و دسته گل را با دو دست در مرکز نگه دارید. به نوشته تالارنت، بهتر است عروس و داماد در مسیر عبور و گذر در مقابل میهمانان با گام‌های آرام و در کنار هم ضمن خیر مقدمی کوتاه با میهمانان با تبسمی زیبا و دلنشین مسیر را طی کنند تا به جایگاه مخصوص  برسند.

در صورتی که دسته‌گل عروس کوچک و ساده است عروس یک دست خود را در دست داماد گره زده و دست دیگر خود که دسته گل را گرفته است تا پهلو خم کرده و با لبخندی ملایم و با متانت و آرامش همراه با قدم‌های یکدیگر مسیر را طی کنند. بهتر است دسته‌گل در طول مسیر جابه‌جا نشود و از راه رفتن با گام‌های سریع خودداری کنید.

اگر دسته گل‌عروس به جای استفاده از گل‌های متنوع و آبشاری بصورت حلقه گل طراحی شده در این صورت بهتر است عروس با یک دست بازوی داماد را گرفته و با دست دیگر دسته‌گل و گوشه‌ای از لباس عروسی را بگیرد. البته این روش بیشتر برای لباس عروس‌های پف‌دار و با دنباله بلند استفاده می‌شود و در صورتی که لباس عروس شما ساده و یا بدون پف و دنباله است می‌توانید  دست خود را به بازوی همسرتان حلقه کرده و حلقه گل را طوری بگیرید که گل در دست شما و در کنار بازوی همسرتان قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آموزش ، متفرقه بازدید 693 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php