کد خبر : 57498 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

نکات مهم در روز خواستگاری مخصوص دختران

بله گرفتن در جلسه خواستگاری فقط مخصوص پسران نیست. دخترخانم ها هم باید در جلسه خواستگاری مطلوب و مورد توجه باشند و طوری رفتار کنند که به دل پسر و خانواده او بنشینند. البته به یاد داشته باشید که جلسه خواستگاری و صحبت های اولیه با آنکه بسیار مهم است …

بله گرفتن در جلسه خواستگاری فقط مخصوص پسران نیست. دخترخانم ها هم باید در جلسه خواستگاری مطلوب و مورد توجه باشند و طوری رفتار کنند که به دل پسر و خانواده او بنشینند.

نکات مهم در روز خواستگاری مخصوص دختران

البته به یاد داشته باشید که جلسه خواستگاری و صحبت های اولیه با آنکه بسیار مهم است اما قرار نیست در این جلسه همه چیز مشخص شود. بنابراین با رعایت یک سری اصول، این جلسه را به خوبی مدیریت کنید و به حد کافی خودتان را به خواستگارانتان نشان دهید.

قرار است در جلسه اول کمی با هم آشنا شوید. این کمی هم یعنی با سلایق و علایق هم آشنا شوید نه اینکه بردارید همان اول بحث نظر طرف مقابل را در رابطه با حرکت جوهری ملاصدرا و اصالت اخلاق بپرسید.

1-  قرار است یک عمر با هم زندگی کنید، پس به رفتار و گفتار همدیگر دقت کنید نه اینکه حواستان به گل قالی و مارک تلویزیون و پرده های قشنگ اتاق باشد. مثلا موقع حرف زدن توجه کنید ببینید که طرف مقابلتان می تواند چهارتا جمله درست و حسابی بگوید؟ اگر نه که کلا بی خیال شوید.

2- شما هر چقدر هم که بازیگر خوبی باشید، بالاخره یک روز لو می روید. پس سعی کنید خودتان باشید و دروغ نگویید. غلو هم نکنید. شما با 25 سال سن نهایتا دو سال سابقه کار دارید. کسی از شما توقع بیل گیتس بودن ندارد. دخترها هم الکی کلاس نگذارند که هر روز 200 تا خواستگار دارند، تابلو می شوند.

3- صحبت از مهریه و تاریخ عقد و عروسی چیزی نیست که شما دو  نفر درباره آن به نتیجه برسید و مهم تر از همه این که در جلسه اول قرار نیست راجع به این مسایل تصمیم گیری قطعی شود. اگر نظرتان درباره هم مثبت بود، یکسری قرار و مدار را همانجا توی جلسه دو نفره تان بگذارید. مثلا همانجا سر تعداد مهریه با هم به توافق برسید. البته توافق نهایی قطعا با نظر پدر و مادرتان انجام می شود.

4- همان لباسی را بپوشید که اگر مثلا یکسری مهمان غریبه و نامحرم دیگر داشتید، می پوشیدید. اینجوری خانواده داماد می فهمند که شما چه جور آدمی هستید و حجابتان در جمع چطور است. فقط حواستان باشد که خیلی جوگیر نشوید که با چادر مشکی توی جمع بیایید. نه شگون دارد نه اینکه اصلا درست است. یک چادر با رنگ روشن به شدت توصیه می شود، همچنین کت و دامن با رنگ روشن.

5- از قدیم رسم بر این بود که دخترها در جلسه خواستگاری و در حضور باقی افراد چیزی نمی گفته اند، این هم دلیلش همان سنگین بودن است؛ یعنی شما نباید خودتان را خیلی مشتاق ازدواج نشان بدهید، هر چند که واقعیت چیز دیگری است!

6- چای بیاورید. اصلا هم لوس و سبک نیست. این در واقع یکی از سیاستمدارانه ترین کارهایی است که در خواستگاری انجام می شود؛ چرا که داماد هم راه رفتن عروس را می بیند و هم قد و قواره اش را، هم اینکه بالاخره در آن لحظه تعارف چای، می تواند نگاهی به صورت عروس بیندازد. اصلا هم اشکال ندارد. بی خودی گیر ندهید.

7- سوال بپرسید. پسرها استاد پیچاندن هستند، پس تا می توانید از دیگران کمک بگیرید و سوال های خوب و به درد بخور بپرسید تا طرف نتواند الکی جواب بدهد. سوال خوب هم یعنی سوال کاربردی، مثلا چه فایده ای دارد که نظر پسر را درباره کشتار خمرهای سرخ و موضعگیری اش در رابطه ایران و آمریکا بدانید؟

8- ناز کردن با لوس کردن از زمین تا آسمان فرق دارد. یعنی برندارید توی همان جلسه اول، بله را بگویید که یک وقت پسر را هوا بردارد که هر چی بگویم قبول می کند.کمی عزت نفس و مناعت طبع، بدجوری به کارتان می آید.

9- شما هم تحقیق کنید حتی بیشتر از خانواده پسر اما کارهای خز نکنیدکه یک وقت خدایی نکرده آبروی پسر را ببرید. برای مثال دیده شده برادر عروس با داماد به استخر رفته تا ببیند روی بدنش خالکوبی دارد یا نه! آخر این هم شد تحقیق؟

10- به خودتان برسید. درست است که مهم اخلاق است و اینها ولی خب بنده خدا داماد هم دل دارد. نمی شود با قیافه پف کرده و درب و دغان جلویش بنشینید و توقع داشته باشید عاشق اخلاق ورزشکاریتان بشود. پس کمی به خودتان برسید. البته در در حد عروسی رفتن.

نکات مهم در روز خواستگاری مخصوص دختران

11- خواستگاری، مهمانی نیست که طرف مقابل انتظار شام و ناهار داشته باشد. کمی میوه و یک لیوان چای هم کفایت می کند. در فصول گرم ولی شربت خنک فراموش نشود که نیاوردنش مساوی با به هم خوردن مراسم است. راستی، حواستان به سرمایش و گرمایش خانه هم باشد.

12- مرام داشته باشید. در اینکه شما دختر خوب و شایسته ای هستید، شکی نیست و این طلا جواهرات هم اصلا قابل شما را ندارد ولی پسر جوان یک لا قبا از کجا این همه پول بیاورد؟ باید دو سه سال سر کار برود یا نه؟ پس کمی مرام داشته باشید و اذیتش نکنید.

13- رزمایش که نمی خواهیم برگزار کنیم. قصد هم نداریم به خانواده داماد نشان بدهیم که ببینید ما چقدر فامیل داریم. پس همان خانواده خودتان کفایت می کند. حالا اگر پدر بزرگ و مادربزرگ هم بودند، بد نیست.

14- نشد که نشد. اصلا خواستگاری به این معناست که دو طرف همدیگر را می بینند، صحبت می کنند و بعدا نظر خودشان را اعلام می کنند حالا به هر دلیلی پسر، نظرش موافق نبوده یا خانواده اش قبول نکرده اند، دنیا که به آخر نرسیده است. چیزی که زیاد است، پسر خوب.

4.3/5 - (6 امتیاز)
دسته بندی : ازدواج ، سبک زندگی بازدید 3,695 بار
دیدگاهتان را بنویسید

الهه شب در تاریخ 6 خرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

ی خواهش ازتون دارم
تورو خدا خودتون باشین
دورویی درنیارید از خودتون
اینکه چمدونم از ترس از دادن طرف یا اینکه خوشتون اومده ازش و بخواین دلشو بدست بیارین و…کلی دروع سرهم کنین که خوب جلوه بدید تنها اتفاقی که میافته اینکه خودتون با دستای خودتون اینده رو خراب کردین
صداقت داشته باشید اگر قسمت باشه جوری پیش میره که بعدا به گذشته نگاه کنین انگشت به دهن میمونین
فقط صداقت……..

الهه شب در تاریخ 6 خرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

سلام به همه
من امروز برای اولین بار وارد این سایت شدم که بخوام نظر بدم
تمام حرفاو نکته هایی که نویسنده وبلاگ گفته بود رو قبول دارم ولی ی چیزایی هم از من بشنوید:
تو این زمونه که میگین دختر و پسر قبل از خواستگاری هموببینن خیلی مسئله طبیعی ای به نظر میاد ولی واسه ی ادمایی مثل من که تو یه خانواده سنتی و تقریبا سخت گیر بزرگ شدیم و تنها بیرون رفتنمون همون دانشگاهه قبول کنید که این مسئله نشد داره.
من از ازدواج سنتی متنفرم بخاطر اینکه بددددم میاد تک به تک اعصای خانواده طرف به چشم یه کالا بهت نگاه کنن و بعدش بگن نه خوشمون نیومد یا خوشمون اومد.دختر پیش خونوادش. غرور داره زشته بخدا با این همه خرج و مخارج بالا ی بار مادر پسر بیاد ی بار خواهرش ی بار خود پسر ی بار پدرش اینا به کنار باز جلسه های صحبت و …هست وکلی موضوع دیگه
من به اجبار به این شیوه دارم خواستگاری میشم
خیلی زشته
الان من ی خواستگار دارم که هنوز منو ندیدن
طرفی که معرفی کرده و واسطه هست میگه بزار بیان شاید خوششون نیومد.اخه این چه حرفیه؟؟با شئ مگه طرفین؟؟
باهزا بدبختی به مادرم فهموندم که من خوشم نمیاد یکی یکی بیان حالا خوشبختانه یا متاسفانه قرار شده همین دوشنبه یا شنبه اینده بیان.
دررابطه با لباس و…بستگی به خود دختر داره
من چون چادریم کلا ی چادر صورتیه خیلی ناز مخصوص همین ماجرا دارم
معمولا زیرش بلوز استین سه ربع و ساق دست سفید میپوشم
گاها شلوار مشکی و گاها سفید
روسری یا شال رو هم ی بار باچادر ست میکنم یه بار ی چیزی میپوشم کلا خلاف همشون باشه
خلاصه
هرکس ی تجربه ای داره
منم تجربم اونقدرها زیاد نیس تاحالا دوتا خواستگار داشتم که اومدن خونمون ولی امیدوارم و ی ارزو دارم که چشمامو ببندم و ببینم کنار همسرمم راحتتتت و دور از این مسخره بازیایه خواستگاری و..نشستم
حالا مشکلات همه جوره و همه جا هست ولی من متاسفانه یکی دوتا نیست مشکلم
برا خوشبختی همتون دعا میکنم
شما هم منو بی نصیب نزارید

زهرا۲۲ در تاریخ 12 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

مامانم همیشه میگه هم دختر خوب کم شده هم پسر خوب .
اما اونی که واقعا میخاد میخاد خوشبخت لشه همه تلاشسو میکنه.
تو زندگی مشترک مسول بودن ۵۰:۵۰نیست بلکه ۱۰۰٪٬چون هر دو طرف ۱۰۰٪مسئول خوشبخت کردن همدیگن.
و معیار زندگی خوب حتما ثروت نیست با اینکه نا گفته نماند اگه ثروت خوشبختی نیاره بی پولی حتما بدبختی میاره پس چه بختر از همون اول هم سطح خودمونو انتخاب کنیم (حالا یکم بالا پایین ایرادی نداره).
فدای همتون بشم لیاییپ برای خوشبختی هم و همه دعا کنیم اینجوری خدا زودتر میشنوه

محیا در تاریخ 28 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

ای بابا ما جلو خاستگار کوتاه میاییم با هرچی که داره میگیم اوکی ولی میره و دیگه بر نمی گرده ? بعدش سنگین رفتار میکنیم میگن خنگه ? زیاد حرف بزنیم میگن مخ میزنه ? نمیدونم دیگه چه بر خوردی کنم از دو هفته پیش تا حالا دوتا خاستگار امده هر دو میان می پسندن ولی میرن د برو که رفتی ????????????

ماهچهره در تاریخ 12 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

سلام.
درتکمیل صحبت ها یه راهنمایی دارم از قول دکتر زرگری
پسرها باید تا جلسه سوم احساس خودشون رو نسبت به دختر پیدا کنند وتا جلسه سوم به خودشون مهلت بدهند اما دخترها
دخترها اگر احساسشان خنثی هست باید تا قبل از بله برون وحتی عقد به خودشون مهلت بدهند.اگر احساسی ایجاد نشده بود هرچند کم آنوقت فکر به هم زدن باشید.
چون معمولا احساسات نسبت به چهره آقا در خانم ها دیرتر شکل میگیره
اما اگر از طرفتون بدتون اومده خاستگاری رو ادامه ندید
اما اگر خنثی بود نظرتون ادامه بدید.پسرها تا جلسه سوم چهارم و دخترها تا چندین و چند جلسه
دوستم میگفت من تا قبل عقد 50_50بودم نزدیک عقد تقریبا داشت از شخصیت طرفم خوشم میومد و الانم بعد 7سال خوشبختن.

فاطی در تاریخ 25 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

تونیک های حریر. طرح دارا خیلی عالی هستن. برای چاق ها گل رییییز. برای لاغر ها گل بزرگ و رنگ شاد. با یک جوراب ضخیم. تقریبا مثل تیپ شهرزاد. تو شب عروسیش با فرهاد

leila در تاریخ 22 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

ای بابا کجای کارید من که از زندگی توقع زیادی نداشتم هر کی اومد خواستگاریم گفتم شغل درستو درمون با قیافه مناسب نبود یا بود و نشد تا الان شدم سی ساله و حالا خونوادم در کنال ناباوری دارن خواهر هیجده سالمو شوهرش میدن والا به قران از نجابتو خانمی و قیافه و تحصیلکرده بودنم هیچی کم ندارم من مغتقدم آدم باید شانس داشته باشه شانس وگرنه مثل من زندگی هیچوقت روی خوبشو بهش نشون نمیده

حسن در تاریخ 1 تیر 1395 گفته : پاسخ دهید

لطفا دخترا در روز خواستگاری ارایش نکنند و چهره اصلی خودتونو نشون بدید همیشه چون بعد عقد وقتیکه از حمام میاید بیرون پسره شوکه نشه و اخلاق مهمتره و میتونه چهره باطنی ی زن رو خوب بکنه حتی با ی قیافه معمولی ولی اگه اخلاق نباشه قیافه هم نباشه دیگه هیچی

زهراخانوم در تاریخ 29 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام من تک فرزندبودم ومامانم هم تجربه ای از خاستگاری نداشت. مطالبوخوندم واقعا خیلی کمکم کرد انشاالله ببینیم فرداشب چیکارمیکنمتومراسم

زهره در تاریخ 11 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام بچه ها نظراتون واقعا قشنگه چند روزی میشه با این سایت اشنا شدم هر روز بهش سر میزنم قشنگ و جالبه.
زندگی قانون باورها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش که لایق بهترین هایی!

samira در تاریخ 27 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

صادق باش تا باهات صادق باشن تا حرفی هست ک میتونم بگم

hilda در تاریخ 27 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

آی نیلو از دست تو منم نگران شده بودم گفتم لابد میخواد زلزله بیاد دختر!

نیلو در تاریخ 28 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
از دست شماها………….!
شب یلداتون پیشاپیش مبارک……..سعی میکنم سر بزنم بهتون……..!دلم طاقت نمیاره کامنت نذارم……..!

مهدی در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

به به…!
نظرا کاملا مفید بود……همه رو خوندما…..اصلا شک به دلتون راه ندید…!

نیلو در تاریخ 25 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

خوشم میاد عین خودمی…………….!کوتاه بنویسید بشه خوند……!
واسه منو بخونا………….!
راستی بچه ها ایمیلاتونو بذارید ایمیل بدیم چون همه نیست میشیم تا آخر هفته……..!

علی در تاریخ 27 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام نیلو خانم……منظورت از تا آخر هفته نیست میشیم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نیلو در تاریخ 27 آذر 1392 گفته :

چقدر بازتاب داشته این حرف من…….!
نکنه فکر کردید موضوع شب یلدای پارسالو میگم؟نه بچه ها منظورم این بود که امتحانا داره شروع میشه بچه ها واسه کامنت گذاشتن نمیان……
مهدی که نمیاد شادی ام نمیاد منم امتحان دارم بقیه هم امتحان دارن فک کنم……!

mati در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

به نظر من زندگی انعکاس اعمال ادم هستش هر طور برخورد کنی همون عمل از طرف مقابل با شدت متفاوت برگشت می کنه پس بهتره درست زندگی کنیم

hilda در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

مرجان خانوم سرت مثه ۰۰۰۰۰ کردی زیر برف انگاری نمیبینی دورت چه خبره ها?!!! زیادن که هیچ به یه سال هم نگذشته از ازدواجشون میزارن مهر و اجراکه هیچ تازه میگن حیف ما نبود با فلانی ازدواج کردیم !!!! آی دخترهایی که اینطورین والا به لا خونه شوهر باغ دلگشانیست که میخواهید برید توش عقده گشایی ۰۰۰۰ آی پسرها برای اون اقلیت کم توقع و یا معقول شمشیر از رو نبندین و بگین بعدا میزنه زیرش !!!!! در ضمن چشم و دل سیری به داشتن و نداشتن نیست از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده

نیلو در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

همه شما هر روز میاید سایت سر میزنید کامنت نمیذارید؟خیلی بدید……خب نظر بدید علی و محمد و مسعود یه نیرو بگیرن…….من خودم دقت کردم دیدم وقتی کمتر نظر میدیم مطالب هم کم میشه……لفطا نظر بدید دیگه…….
من یه نظری دارم که خیلی بهش اعتقاد دارم…….اگه دروغ بگی دروغ میشنوی راست بگی راست میشنوی………به همین علت کاملا رک و راستم…..1آدم باهات موافقم عجیب……….!
مصطفی مخالفم عجیب…………….!

sanaz در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام به نظر من دختر و پسر قبل از خواستگاری یه بار همدیگه رو ببینن و پسند کنن خیلی بهتره و یا چند جلسه با آگاهی خانواده صحبتی داشته باشن که ببینن به درد هم میخورن یا نه و مهمتر اینکه در اینصورت اخلاق و فرهنگ بیشتر معنا پیدا میکنه و تشخیص اینکه طرف سرکار میزاره یا واقعا قصد ازدواج داره .تا اینکه آدم با کت و دامن و چادر و حجاب ظاهر بشه و خنده دارتر اینکه آقا پسر زیر چشمی دختره رو نگاه کنه تازه ببینه پسندش هست یا نه بنابراین در اینصورت هم تازه هیز بودن آقا معنا پیدا میکنه . و آوردن چایی و شربت توسط دختر و بالاتر از اینها هم شام و ناهارآوردن هم فقط بهانه الکیه شاید دختر خجالتی باشه و یه جای کارو خراب کنه و این اصلا دلیل بر نظر دادن نمیشه چرا که استرس و فشار عصبی خواستگاری با این موارد بیشتر میشه و این کارها رو بهتره دیگران انجام بدن و دختر و پسر فقط صحبت و در نهایت حرف آخر و توافقات باشه .به نظر من اگه پسر به خاطر یکبار دیدن ظاهر اظهار نظر کنه همون بهتر که اصلا خواستگاری نیاد . بهتره تو خواستگاری دختر و پسر کاملا طبیعی و مرتب باشن. خواستگاری صرفا مجلسیه که دختر و پسر مقدمات عقد و تعهد یک زندگی مشترک رو پایه ریزی می کنند نه تازه همدیگه رو ببینن و در واقع اگه خواستگاری ابتدای آشنایی باشه این رشته سر دراز دارد معنا پیدا میکنه .

یاس در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا دلت خوشه ها!! خواستگار کجااااا بود! بخخخخخخ

ولی جدا از شوخی یوختایی دختر هم میگه من قانعم پسر قبول نمیکنه میگه الان میگی دوروز دیگه میزنی زیرش . اصن انگار این پسرا خودشون دوس دارن طرفشون پرتوقع باشه بعد بگن برا اینه نمیتونیم ازدواج کنیم!!! خودم تو شرایطش هستم که میگم

بیتا در تاریخ 30 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

قانع که میشیم پسرا به شک میافتن که نکنه دختره ایرادی داره !!!!

Kamilia در تاریخ 1 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

سلام به بیتا خانوم من با نظر شما موافقم و از این که قبل خواستگواری طرفین همو باید حداقل یک بار ببینن و اینکه میبینم تو نظرا میگن دخترا پول پرستن اره خیلیا شون اینطورین ولی هستن کساییکه به پول اهمیتی نمیدن

فاطمه در تاریخ 2 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

صداقت خوب تایک اندازه مثل قرار نیست راز گذشت یا اشتباه گذشت رو به طرف بگید

نغمه دولت شاهي در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام آقا/خانوم(یه آدم)خوبی نمیدونم کدومش هستی بهرحال مرسی با این نظرات خیلی خوب بود یچیزایی رو نمیدونستم بازم مرسی مرسی

من با این حرفت خیلی موافقم «اولین نفری که به خاطر ۲ رویی مجازات می شه خود آدم حیله گر هست . هیچ چیزی به اندازه صداقت دلها رو به هم نزدیک نمی کنه و برای زندگی برکت نمیاره »

اگه میشه هر روز به این سایت سر بزنید …

مرجان در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام من همیشه نظراتون رو میخوندم اما خودم نظری نمیدادم.مطمئن باشید دخترهای زیادی هستن که خوشبختی رو با پول و موقعیت یا مهریه زیاد خراب نمیکنن.من معتقدم قسمت آدمها از قبل نوشته شده و اینکه اگه چشم و دلت سیر باشه هیچوقت چشمت دنبال پول یه پسر نخواهد بود

hilda در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

علی اگر نظرمو میزاشتی این داداش مصطفی این حرفو نمیزد بابا به خدا کجاش مورد داشت ?!!!!!!

mostafa در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

یه آدم خدا پدرو مارتو بیامرزده از این حرفات ولی مگه دخترا این حرفا حالیشونه دخترا حاضرن همه چیو بخاطر پولو موقعیت خوب ازش بگذرن

hilda در تاریخ 24 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام یه آدم عزیز گل گفتی ۰۰۰۰ دلیل دیگری هم هست یه سری آدمها فقط قصدشون اینه که زندگیشون دورنمای خوبی داشته باشه یعنی انگار فقط میخوان یکی بیاد بهشون بگه وای عجب زندگی داری حالا دله خون باشه براشون مهم نیست من هم دختر این طوری دیدم هم پسر واقعا تهوع آورن!!!!!!! پسری دیدم که خواست جلو دوستاش کم نیاره پول قرض کرد تا بره باهاشون سفر خارج ۰۰۰۰ یکی خواست بگه باکلاسم رفت با به قوله خودش بالا شهریا الان شده قمارباز و الکلی قهار ۰۰۰۰ دختری و دیدم که کت و دامن ازم قرض کرد روز خواستگاریش ولی بعد ۶ ماه طاق گرفت چون گفت شوهرش نمی برتش خرید و سفر خارج ۰۰۰۰۰ اووووف و البته دل خودم خونه ازین که آدم کم توقع رو میزارن به پای اینکه لابد عیب و ایرادی داره میخواد زودتر خودشو بندازه به یکی ۰۰۰۰۰

shadi در تاریخ 23 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا کلاس!اخه کت دامنو پیش داماد میپوشن؟!دامن کوتاه که نمیشه دامن بلندم به سن یه دختر جوان نمیادکه!!!!!میشه گف یه تونیک خیلی خوب قهوه ای.,شیری ,سیاه یا هرنگ دیگه با یه شلوار جین یا سیاه با یه شال متناسب با رنگ لباس کفشم بابت باشه خوبه ویا همین تیپ بایه چادر نازک طرح دار خوشگل خوب میشه یا مانتوشلوارشیک خودش خوبه!اصلا هرچی که شیک ومتین باشه خوبه!

یه آدم در تاریخ 23 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

اولین نفری که به خاطر 2 رویی مجازات می شه خود آدم حیله گر هست . هیچ چیزی به اندازه صداقت دلها رو به هم نزدیک نمی کنه و برای زندگی برکت نمیاره . شاید کسی بگه اینطوری طرف پررو می شه . من امتحان کردم بد شد. مشکل اون فرد اینجاست که با کفو خودش ازدواج نکرده . آقای خوش اشتها که دیپلم داری . چرا سراغ یک دختر کارشناس یا مهندس و وکیل میری ؟؟ دختری که وضع مالی معمولی داری . مجبور نیستی برای رسیدن به ثروت زیاد برای خواستگار میلیاردرت نقش بازی کنی و یا اصلا باهاش ازدواج کنی که 1 عمر احساس حقارت و خشم داشته باشی … دختری که ادعای عاطفی و مسلمانی و چشم و دل سیری می کنی ! از 1 جوان زندگی تجملاتی خواستن عاقلانه هست ؟؟ خودت به عنوان 1 دختر 25 یا 30 ساله تحصیل کرده الان چی داری ؟؟؟؟؟ نمیگم نداری خوبه . منظورم اینه که توقع غیر عادی نداشته باش. آدم 1 پسر مهربون و پاک و پر تلاش رو فقط به خاطر اینکه نمی تونه طلا بخره و تو هتل و فلان تالار عروسی بگیره رها نمی کنه که پس فردا گیر 1 پسر بد خلق و خائن بیافته و نون و میگو رو تو خون دل بزنه و بخوره !

ریحانه در تاریخ 23 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

کاملا حرفت عاقلانه و منطقیه .

shadi در تاریخ 23 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

ای بد نبود مطلبت!دوسه تا مورد داره!کت ودامن با چادر؟!…..خخخخخ ..پسرخوب زیاده!؟…. خخخخخخ ..

css.php