کد خبر : 202714 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

نکات مهم برای داشتن ناخن های بلند

در این مطلب از سایت میهن فال مطلبی در نظر گرفته ایم با عنوان نکات مهم برای داشتن ناخن های بلند که امیدواریم برای شما عزیزان همراه آموزنده باشد. داشتن ناخن بلند علاوه بر زیبایی، مشکلاتی هم دارد. رعایت نکات بهداشتی برای نگهداری از ناخن، تقویت ناخن برای جلوگیری از …

در این مطلب از سایت میهن فال مطلبی در نظر گرفته ایم با عنوان نکات مهم برای داشتن ناخن های بلند که امیدواریم برای شما عزیزان همراه آموزنده باشد.

نکات مهم برای داشتن ناخن های بلند

داشتن ناخن بلند علاوه بر زیبایی، مشکلاتی هم دارد. رعایت نکات بهداشتی برای نگهداری از ناخن، تقویت ناخن برای جلوگیری از شکستن آنها، کاشتن وسایل تزیینی بر روی ناخن و … از این جمله است. برای این که ناخن‌های زیبا و در عین حال سالمی داشته باشید، به رعایت چند نکته دراین باره توجه کنید.

لایه اول ناخن

روی ناخن ما لایه بسیار نازکی وجود دارد، که گاهی اوقات دچار آسیب شده وهمین آسیب منجر به شکستن ناخن‌های بلندمان می‌شود، از آنجا که این لایه مانعی است در مقابل ورود باکتری‌ها و قارچ‌ها به ناخن‌ها، پس باید توجه ویژه‌ای به آن شود تا آسیب نبیند.

سوهان کشیدن

برای مرتب کردن گوشه‌های ناخن‌های بلند، همه ما از سوهان ناخن استفاده می‌کنیم. با کشیدن سوهان، گردش خون در ناخن‌های افزایش می‌یابد وهمچنین ناخن‌ها ظاهری زیباتر خواهند داشت، اما استفاده بیش از حد از سوهان باعث ضعیف‌ شدن ناخن‌ها می‌شود، پس به این نکته هم توجه کنید.

اشیاء فلزی روی ناخن

در برخی سالن‌های آرایشی به جزطراحی وکاشت ناخن، از برخی اشیاء فلزی برای تزیین روی ناخن‌ها استفاده می‌شود واین اشیاء برای مدت طولانی روی ناخن افراد چسبانده می‌شود. توجه داشته باشید که این اشیاء به دلیل وزنی که دارند، ناخن‌های‌تان را ضعیف وشکننده می‌کنند، پس بهتراست ازاین قبیل تزیینات استفاده نکنید ویا برای مدت کوتاهی از این وسایل استفاده کنید.

ناخن‌های قوی

اگر ناخن‌های شکننده وضعیفی دارید، باید به نحوه فرم‌دهی ناخن‌های‌تان توجه کنید. بهتر است ناخن‌های شکننده به شکل مربعی وگرد حالت داده شوند، و اگر ناخن‌های‌تان محکم وضخیم است از مدل‌های الماسی ونوک تیز بهره بگیرید.
به صورت کلی برای داشتن ناخن‌های بلند و زیبا وسالم،‌ باید تغذیه مناسب داشته باشید و ویتامین‌های ضروری بدن‌تان را روزانه دریافت کنید، تا آنها ضعیف وشکننده نشوند. در واقع شرط اول داشتن ناخن‌های طبیعی همین نکته است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 458 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php