کد خبر : 169421 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

نوکیا سی وان اولین گوشی اندرویدی / عکس

کمپانی نوکیا در اقدامی اولین گوشی اندرویدی خود را طراحی کرد. در این مطلب میهن فال مشخصات نوکیا سی وان اولین گوشی اندرویدی / عکس را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید. الهه فنلاندی‌ها دوباره برخاسته و این نوکیا که دیگر جزئی از مایکروسافت نیست، قرار …

کمپانی نوکیا در اقدامی اولین گوشی اندرویدی خود را طراحی کرد. در این مطلب میهن فال مشخصات نوکیا سی وان اولین گوشی اندرویدی / عکس را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

الهه فنلاندی‌ها دوباره برخاسته و این نوکیا که دیگر جزئی از مایکروسافت نیست، قرار است اولین گوشی اندرویدی خود بنام نوکیا سی وان را عرضه کند.

بر این اساس باید منتظر گوشی ۵ اینچی با ۱۰۸۰ پیکسل باشیم که اندروید ۶ یا مارشمالو روی آن نصب خواهد بود. تراشه اینتل اتم با ۲ گیگ رم (حافظه موقت) و ۳۲ گیگ حافظه موقت، از آن پشتیبانی می‌کند. هنوز معلوم نیست بدنه گوشی فلزی است یا پلاستیکی!

نوکیا سی وان تا سال آینده میلادی به بازار نمی‌آید و این‌زمانی است که نوکیای تازه شکفته شده و منفک از مایکروسافت در سالی که می‌تواند بانام مستقل ساخته شود، خواهد آمد. به‌هرحال کمپانی سازنده مستقر در چین خواهد بود.

نوکیا سی وان اولین گوشی اندرویدی / عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ، موبایل بازدید 537 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php