کد خبر : 91316 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

نوشیدنی‌ خطرناک برای آقایان

یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: مصرف نوشابه‌های گازدار دارای عوارض بسیار خطرناکی برای مردان است.این عوارض از ابتلا به سرطان‌های پروستات و پانکراس گرفته تا پوکی استخوان و کاهش قدرت باروری را شامل می‌شود. به گزارش میهن فال به نقل از فارس، علی حسینی گفت: مصرف نوشابه‌های گازدار از …

یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: مصرف نوشابه‌های گازدار دارای عوارض بسیار خطرناکی برای مردان است.این عوارض از ابتلا به سرطان‌های پروستات و پانکراس گرفته تا پوکی استخوان و کاهش قدرت باروری را شامل می‌شود.

نوشیدنی‌ خطرناک برای آقایان

به گزارش میهن فال به نقل از فارس، علی حسینی گفت: مصرف نوشابه‌های گازدار از جمله نوشیدنی هایی است که باید مصرفش از سوی مردان محدود شود چرا که آنها را در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از طرفی مصرف مداوم نوشابه در برنامه غذایی مردان، میزان تری گلیسرید خون را بالا برده و در مقابل سطح کلسترول خوب یا HDL را که از حملات قلبی جلوگیری می‌کند، کم کند.

این متخصص طب سنتی افزود: همچنین مصرف بالای نوشابه در مردان علاوه بر بیماری های قلبی، خطر ابتلا به آسم، انسداد ریوی مزمن و پوکی استخوان را افزایش می‌دهد.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا مصرف نوشابه در ناباروری مردان نیز اثرگذار است گفت: طبق تحقیقات علمی انجام شده قدرت باروری مردانی که به صورت روزانه نوشابه می خورند در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خطر مصرف نوشابه برای مردان تاحدی است که بر اساس این تحقیقات،ابتلا به سرطان پروستات در افرادی که نوشابه زیاد می‌نوشند بیش از سایر مردان است.

این متخصص طب سنتی گفت: بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان،چاقی،سرطان روده و پانکراس از بیماری های خطرناک دیگری برای مردان است که مصرف نوشابه آن را ایجاد می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 313 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php