کد خبر : 94767 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

نظر رونالدو برزیلی در مورد مسی

رونالدو نازاریو ، بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا به تمجید از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت. رونالدو نازاریو در مصاحبه با روزنامه تایمز گفت:” مسی می تواند توپ طلا را ببرد. هنوز بازنشسته نشده است و فقط ۲۶ سال سن دارد . در تاریخ فوتبال ، بازیکنانی بودند …

رونالدو نازاریو ، بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا به تمجید از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت.

نظر رونالدو برزیلی در مورد مسی

رونالدو نازاریو در مصاحبه با روزنامه تایمز گفت:” مسی می تواند توپ طلا را ببرد. هنوز بازنشسته نشده است و فقط ۲۶ سال سن دارد . در تاریخ فوتبال ، بازیکنانی بودند که جام جهانی را نبردند اما همچون بازیکنان دیگر ، بازیکنانی بزرگ قلمداد می شدند.”

وی افزود :” اگر مسی به جام جهانی برسد ، یک انگیزه روحی بزرگ خواهد بود اما اگر نتواند آن را ببرد باز هم در میان بهترین های تاریخ خواهد بود. در سالهای اول حضورش مسی در بارسلونا او را دیدم. رونالدینیو خیلی از او برای من تعریف کرده بود و در موردش با من صحبت کرد. وقتی او را دیدم ، درک کردم که چرا رونالدینیو این قدر از او تمجید می کند. مسی یک سطح کاملا متفاوت را دارد . بردن چهار توپ طلا دستاورد بزرگی است.”

رونالدوی برزیلی در مورد کریستیانو نیز گفت:” او به ما ، مادریدیستاها آن چیزی که دنبالش بودیم را داد ، دسیما.  خیلی خوشحال شدم که امسال توپ طلا را برد ، لیاقتش را داشت . او در تیم ملی پرتغال خیلی خوب بازی کرد و با سرعت و شوتهای قدرتمندش ، روی چمن آتش بازی به راه اندازد. . ضربه سرهای بسیار قدرتمندی می زند و همیشه مدافعان را از دور خارج می کند. پرتغال در یک گروه مشکل است اما رونالدو باید کمکشان کند تا به مرحله حذفی صعود کنند و بعدش هر اتفاقی برایشان محتمل خواهد بود.”

1.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : عید نوروز ، مناسبت ها بازدید 618 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php