کد خبر : 9359 تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۳

نرم افزار حذف لوگو از روی فیلم

Remove Logo Now! from Video 1.2 نرم افزار برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت کاملا اتوماتیک می باشد. این نرم افزار بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند، آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را …

نرم افزار حذف لوگو از روی فیلم

Remove Logo Now! from Video 1.2 نرم افزار برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت کاملا اتوماتیک می باشد. این نرم افزار بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند، آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را بر میدارد. این نرم افزار قادر است با الگوریتم منحصر به فرد خود اشیا ثابت و استاتیک روی فیلم را حذف کند و آثار آن از فیلم را به صفر یا نزدیک به صفر برساند. همچنین حذف آرم های نیمه شفاف برای این نرم افزار بسیار آسان می باشد. از دیگر امکانات این برنامه حذف تاریخ و زمان ضبط از روی ویدئو می باشد که در بسیاری از موارد نمایش تاریخ و زمان ویدئو و نقطه قرمز چشمک زن روی فیلم آزار دهنده است. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV و RM10 پشتیبانی می کند.

 

 

English Translation
حجم فایل : 8.23 مگابایت
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم
توجه: لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در قسمت نظرات همین قسمت گزارش دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری بازدید 518 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ایمان در تاریخ 26 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام سایت خوبی دارین.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. راستی ابزار های سایتتون قشنگه ایا منم میتونم برای سایتم از ابزار های شما استفاده کنم ینی کدش به من بدید.البته لوگوی سایتتونم میزارو تو وب سایتم. با تشکر.

css.php