کد خبر : 82425 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت

معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران از ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس خبر داد و گفت: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز …

معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران از ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس خبر داد و گفت: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد.

نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا خلیلی با اشاره به اینکه سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت حدود یک سال و نیم است که فعال شده گفت: با راه اندازی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و به سیار و بالعکس امکان پذیر شده است.

وی افزود: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد که قابلیت پشتیبانی از پیامک را داشته باشد.

خلیلی در خصوص ویژگی‌های این گوشی اظهار کرد: این نوع گوشی‌ها مانند گوشی‌های همراه دارای متون انگلیسی و فارسی هستند که با فشار دادن دکمه Send پیام ارسال می‌شود ضمن اینکه هر پیامک فارسی 69 کاراکتر و انگلیسی 159 کاراکتر است و در صورتی که متن پیام بیشتر از حداکثر حروف تعیین شده باشد هزینه آن دوبرابر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون گوشی‌های ارسال و دریافت پیامک در بازار موجود است اظهار کرد: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران هیچ محدودیتی ندارد و امکان اینکه این سرویس در استان‌های دیگر فعال باشد، وجود دارد.

خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: تمام مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه این گوشی‌ها و وارد کردن شماره 9717000 از این سرویس استفاده کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 142 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php