کد خبر : 269594 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

کتاب هرکول ریاضیات تجربی جزو یکی از جدیدترین و بهترین کتاب‌هایی به شمار می‌آید که وارد بازار شده است. این جلد از کتاب دارای دو بخش مجزا بوده که هر یک از بخش و قسمت‌های آن دارای مباحث جداگانه‌ای هستند. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری بخش نخست آن بوده که …

معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

کتاب هرکول ریاضیات تجربی جزو یکی از جدیدترین و بهترین کتاب‌هایی به شمار می‌آید که وارد بازار شده است. این جلد از کتاب دارای دو بخش مجزا بوده که هر یک از بخش و قسمت‌های آن دارای مباحث جداگانه‌ای هستند. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری بخش نخست آن بوده که دارای مطالب آموزنده و مفیدی است.

این کتاب با برخورداری از میزان تست بسیاری، جزو یکی از کتاب‌هایی بوده که تست زیادی دارد. کتاب ریاضی هرکول به شکلی طراحی و تولید شده که به راحتی بتواند با ظاهر زیبا و مطالب مفید خود سبب جذب دانش آموزان شود. این کتاب می‌تواند به شما در زمینه ریاضیات کمک کرده و از این طریق سبب پیشرفتتان شود.

در ادامه به مطالعه و بررسی مطالب بیشتری راجع به کتاب هرکول ریاضی می‌پردازیم؛ پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

کتاب ریاضی هرکول

این کتاب توسط افرادی بنام‌های آریان حیدری، علی منصف شکری و میلاد منصوری نوشته و در انتشاراتی راه اندیشه به چاپ رسیده است. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری به شکلی نوشته شده که افراد از هر رشته‌ی دبیرستانی قادر به استفاده از آن باشند. محتوای آن به صورت تستی بوده و هر فردی می‌تواند با مطالعه صحیح و کامل درس، به آن پاسخ دهد. این کتاب بی نقص و ایراد بوده و هر فردی به منظور قوی‌تر کردن ریاضیات خود قادر به استفاده از آن خواهد بود.

کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری دارای 720 صفحه و تست‌های کنکوری بوده که شما نیز خواهید توانست با تست زنی، قدرت خود را بالا برده و درس ریاضی را به صورت کامل متوجه شوید. این کتاب به دانش آموزان این امکان را می‌دهد تا با تست ‌زنی مداوم بتوانند یکی از رتبه‌های برتر کنکور شده و در نهایت به فردی موفق تبدیل شوند.

چگونگی تقسیم بندی کتاب ریاضی هرکول

کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری یکی از نمونه کتاب‌های کاملی به شمار می‌رود که دارای بخش‌های گوناگونی است. نویسنده با دسته بندی موضوعات قصد داشته که هر مفهوم و قسمت را به صورت کامل به مخاطب بیاموزد. در ادامه به معرفی بخش‌های کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری می‌پردازیم.

درسنامه

بخش درسنامه جزو قسمت‌های مهم این کتاب بوده و در آن توضیحات مختصری راجع به موضوعات داده شده است. این درسنامه می‌تواند قدرت تست‌زنی شما را افزایش داده و بتوانید با این روش در کنکور از رتبه بهتری برخوردار شوید. البته درسنامه کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری کامل نبوده و می‌توان گفت: که به مطالب به صورت کلی اشاره کرده است. این درسنامه با برخورداری از جملات کوتاه و مفید سبب علاقمند شدن و زده نشدن دانش آموزان از درس شده و به این طریق خواهند توانست درک بهتری از مفاهیم و موضوعات درس به دست بیاورند.

معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

تذکردهی

تذکردهی بخش موثر کتاب بوده و نقش آن این است که بتواند نکات مهم را چندین چند بار به دانش آموزان تذکر داده و یادآوری کند. به همین سبب است که نویسنده در نوشتار آن نام بخش را تذکر قرار داده و با این روش قصد دارد تا دانش آموزان قدرت بیشتری به این بخش بکنند و بتوانند مطالب را به صورت نکته‌ای بفهمند.

آن چه گذشت

در این قسمت نویسنده کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری سعی کرده با یادآوری مجدد مطالب، سبب در خاطر ماندن آن‌ها شود. این قسمت خلاصه گویی نیز نام دارد و در آن زمانی که قصد ورود به فصل جدید درس را دارید، با استفاده از این قسمت می‌توانید مطالب فصل قبلی را مرور کنید. آن چه گذشت نقش و تأثیر بسزایی در حافظه افراد داشته و از این طریق اجازه فراموشی مطالب را به او نخواهد داد.

تمرین

این کتاب دارای میزان بسیاری تمرین و تست است که شما با استفاده از آن‌ها خواهید توانست به فردی موفق تبدیل شوید. کتاب ریاضی هرکول با برخورداری از میزان تمرین‌های بسیاری جزو یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی به حساب آمده است.

تکنیک های لازم برای تست زنی

تست‌زنی باید به صورت اصولی انجام شده و هیچ جای اشتباهی در آن وجود نداشته باشد. این بخش مختص تکنیک‌هایی است که با بکار گیری آن‌ها می‌توانید روش اصولی تست‌زنی را فرا گرفته و قدرت خود را در آن افزایش دهید.

تست‌ زنی

تست‌زنی یکی از مراحل مهمی بوده که هر فردی باید از نحوه انجام درست آن مطلع باشد. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری دارای تعداد بسیاری تست بوده که از انواع کنکور سال‌های متفاوت جمع‌آوری شده است. بخش تست‌زنی این کتاب خود شامل دو قسمت آسان و سخت است که هر فردی می‌تواند با مطالعه درست و اصولی به سوالات هر دو بخش آن پاسخ صحیح دهد. لازم به ذکر است که پس از پاسخ دادن به هر تستی، می‌توانید پاسخ را از قسمت پاسخ نامه چک کرده و به درستی یا نادرستی آن پی ببرید.

پاسخ نامه

پاسخ نامه جزو یکی از بهترین قسمت‌های هر کتاب بوده که در واقع به عنوان روحیه‌ای برای دانش آموزان حساب می‌شود. در قسمت پاسخ نامه کتاب برای هر سوال، دلیل و تحلیل کامل و منطقی بیان شده که هر کس با استفاده از آن خواهد توانست به پاسخ درست و علت آن پی ببرد.

مزیت های کتاب ریاضی هرکول

این کتاب نیز همانند سایر کتاب‌ها دارای مزیت و ویژگی‌های بسیاری است که شما نیز خواهید توانست با مطالعه و انجام تست‌های آن، از این مزیت و ویژگی برخوردار شوید. در ادامه به بررسی مزایای این کتاب ریاضی می‌پردازیم.

  • برخورداری از مطالب مفید و آموزنده
  • نوشته شده با بیان و لحنی ساده و مناسب هر فردی
  • دارای میزان کیفیت مناسب و مقرون به صرفه
  • چاپ کتاب به صورت رنگی
  • استفاده از اشکال هندسی به منظور درک و فهم بهتر مطلب
  • برخورداری از دسته بندی مناسب مطالب
  • و…

خرید ریاضیات هرکول آریان حیدری این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با کمک این کتاب درس ریاضیات را به صورت جزئی و کامل فرا بگیرید. به این طریق می‌توانید رفته رفته مشاهده‌گر موفقیت خود باشید و به درجات بالاتری دست یابید. اگر شما هم قصد دست یافتن به آینده درخشان و موفق شدن در حوزه ریاضیات را دارید، می‌توانید جهت خریداری این کتاب، به سایت تلکتاب مراجعه کنید.

سخن پایانی

کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری جزو کتاب‌هایی است که تأثیر بسزایی روی درس ریاضیات دانش آموزان خواهد گذاشت و از این طریق به آن‌ها نمرات عالی هدیه بدهد. ریاضی جزو دروس مهمی به حساب می‌آید که دانش آموزان موظف هستند آن را کامل فرا بگیرند. برای اینکه شما هم بتوانید جزو دانش آموزان موفق بوده و در درس ریاضیات دارای نمرات بالایی باشید، می‌توانید از کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری کمک بگیرید.

برای خرید کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری می‌توانید به وب سایت تلکتاب مراجعه کرده و نسبت به سفارش دادن کتاب اقدام کنید. این سایت دارای مزیت‌های بسیاری اعم از ارسال رایگان کتاب و همچنین برخورداری از یکسری تخفیف خاص بوده و شما نیز با خریداری از آن می‌توانید صاحب این مزیت‌ها شوید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری را در اختیارتان گذاشته باشیم.

 

2.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,509 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php