کد خبر : 269713 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۱۳

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

چکیده : شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، مجموعه­ای پرتلاش و کارآمد است که سال­ها قبل یعنی در سال 1383 فعالیت مستمر خود را در حوزه تولید انواع نرم افزارهای مدیریتی، مالی و حسابداری شروع کرد. این مجموعه با استفاده از تجربه ­های ارزشمند و کاربردی مشتریان، آخرین تکنولوژی روز جهان و …

چکیده :
شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، مجموعه­ای پرتلاش و کارآمد است که سال­ها قبل یعنی در سال 1383 فعالیت مستمر خود را در حوزه تولید انواع نرم افزارهای مدیریتی، مالی و حسابداری شروع کرد. این مجموعه با استفاده از تجربه ­های ارزشمند و کاربردی مشتریان، آخرین تکنولوژی روز جهان و افرادی متخصص و کاردان سعی در پیشرفت انواع کسب­وکارها داشته است.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، مجموعه­ای پرتلاش و کارآمد است که سال­ها قبل یعنی در سال 1383 فعالیت مستمر خود را در حوزه تولید انواع نرم افزارهای مدیریتی، مالی و حسابداری شروع کرد. این مجموعه با استفاده از تجربه ­های ارزشمند و کاربردی مشتریان، آخرین تکنولوژی روز جهان و افرادی متخصص و کاردان سعی در پیشرفت انواع کسب­وکارها داشته است. این سازمان اقتصادی، تاکنون در همایش­ها و جشنواره­های مختلف شرکت داشته و توانایی­های خود را در معرض داوری قرار داده است. پارمیس در سال 1391 عنوان پرافتخارترین شرکت نرم افزاری را در کشور از آن خود کرد. از طرفی، وجود شمار زیادی از مشتری­های راضی نیز نوید آینده­ای درخشان را برای این تیم کاری می­دهد. انواع نرم افزارهای حسابداری از جمله نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار صندوق فروشگاهی از جمله محصولات متنوعی هستند که در طی سال­های فعالیت این مجموعه اقتصادی تولید و در دسترس عموم مردم قرار دارند. برنامه­هایی که در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده و به ارتقای کسب­وکار شما کمک زیادی می­کنند.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، از آن نرم افزارهای حسابداری است که، جایگاه ویژه­ای در میان مشتریان داشته و قابلیت­های زیادی دارد. ولی قبل از هر گونه اقدامی برای خرید برنامه حسابداری حقوق و دستمزد، بهتر است با امکانات گنجانده­شده در آن به طور مفصل آشنا شوید.

یکی از چالش­های بزرگ و مهمی که به طور معمول حسابداران مشغول به کار در یک مجموعه و یا حتی نیروهای منابع انسانی با آن روبرو هستند، بحث محاسبه پرداختی ماهیانه پرسنل و تهیه لیست مالیات و بیمه است.

چه شرکت­هایی که تاکنون به علت داشتن اشتباهات متعدد در محاسبه حقوق و دستمزد به ورطه نابودی کشیده نشده­اند. ولی شرکت وزین پارمیس، با تهیه و عرضه نرم افزار حقوق و دستمزد مدیران شرکت­ها را از شر این خطاها خلاص کرده و آن­ها را از تعطیلی دائم کسب­وکار نجات داده است.

  • امنیت و دسترسی بالای نرم افزار

با وجود قابلیت­های امنیتی نرم افزار حقوق و دستمزد، دیگر خطری داده­های مربوط به پرداختی­های پرسنل را تهدید نکرده و امنیت آن­ها حفظ می­شود. از طرفی، قابلیتی در این برنامه حسابداری تعبیه شده که از طریق آن می­توانید سطوح دسترسی مختلفی را برای کاربران مشخص بفرمایید.

  • معرفی­ شیوه­های مختلف استخدام پرسنل

یکی دیگر از امکانات قابل­توجه در نرم افزار حقوق و دستمزد، معرفی انواع روش­های جذب نیرو در شرکت آن هم بدون هیچ­گونه محدودیتی است. در حقیقت، حسابداران می­توانند شیوه گزینش تمام­وقت، پاره­وقت، عادی، ساعتی و کارمزدی را جهت پرسنل در نرم افزار حقوق و دستمزد تعریف کنند.

  • گزارش­دهی به مدیر شرکت

در نرم افزار حقوق و دستمزد، به آسانی می­توانید برای تولید گزارشاتی در زمینه­های مختلف اقدام بفرمایید. گزارش­های مرتبط با حقوق و دستمزد، مرخصی­های تعریف­شده برای پرسنل، اضافه­کاری، مأموریت­های کارکنان و کسورات جزء گزارشات تولیدی در نرم افزار حقوق و دستمزد به شمار می­روند.

  • معرفی انواع وام در نظرگرفته­شده برای کارکنان

یکی از تسهیلات اختصاص­یافته به کارکنان شرکت­ها وام است. در نرم افزار حقوق و دستمزد می­توانید انواع این وام­ها را به آسانی و در کوتاه­ترین زمان ممکن تعریف کنید. نکته بسیار مهم این­که، هیچ محدودیتی در تعریف وام در این برنامه حسابداری برایتان وجود ندارد.

قیمت نرم افزار کاربردی حقوق و دستمزد

یکی از موارد بسیار مهم در زمان خرید این نرم افزار تولیدی قیمت آن است. بالاخص در این روزها که شاهد افزایش قیمت­ها به شکلی سرسام آور هستیم.

اما دیدن لبخند رضایت بر لبان مشتریان همواره یکی از اهداف اساسی شرکت پارمیس بوده است. از این رو، به دلیل رفاه حال آن­ها و دسترسی حداکثری به نرم افزار حقوق و دستمزد قیمتی بسیار مناسب و رقابتی برای آن در نظرگرفته شده است. به این ترتیب، دیگر هیچ مجموعه­ای از پیشرفت باز نمانده و رسیدن به مؤفقیت رؤیایی دست­نیافتنی نیست.

اما دیگر همه از نوسانات قیمت برنامه حسابداری در بازار مطلع هستید. از طرفی، جشنواره­ها و تخفیفات دوره­ای مختلفی نیز براساس صلاحدید مدیریت محترم مجموعه جهت خریدی آسان­تر برای مشتریان برگزار می­شود.

به این علت، نمی­توانیم قیمت نهایی محصولات تولیدی را در این نوشته خدمت شما اعلام کنیم. اما اگر قصد خرید از بین محصولات پارمیس، برندی شناخته­شده در ایران را دارید، تیم کارشناسان ما در ساعات اداری آماده خدمت­رسانی به شما هستند.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

قابلیت­های نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، می­تواند به بهترین شکل یاور شما در انجام هر چه بهتر و بهینه مدیریت امور مالی و حسابداری مجموعه کاری شماست.

اگر صاحب خرده­فروشی، هایپرمارکت، فروشگاهی زنجیره­ای و یا عمده­فروشی هستید، استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی را اکیداٌ به شما پیشنهاد می­کنیم. فقط کافیست نرم افزار حسابداری فروشگاهی را مدتی استفاده کنید تا متوجه پیشرفت و سودآوری قابل­توجه در مجموعه خود شوید.

تیم خبره پارمیس، امکانات متنوعی را در نرم افزار حسابداری فروشگاهی تعبیه کرده است. اگر می­خواهید قبل از خرید این برنامه با قابلیت­های آن آشنایی لازم را پیدا کنید ما را در ادامه همراهی بفرمایید.

  • امکان مدیریت بهینه بر روی فرآیند فروش

در نرم افزار حسابداری فروشگاهی می­توانید فاکتورهای فروش را به آسانی ثبت کنید. به کمک این قابلیت، ثبت­کردن مواردی از جمله جزئیات مرتبط با فروش کالاها و محصولات، قیمت آن­ها و همین­طور مالیات به راحتی انجام می­شود.

  • امکان ارائه گزارشات مالی کسب­وکار

اگر می­خواهید گزارشات مالی و مالیاتی دقیق و بدون هیچ خطایی را به صاحبان کسب­وکار ارائه کنید، نرم افزار حسابداری فروشگاهی بهترین گزینه برای شماست. از بین این گزارشات مهم ارائه­شده در نرم افزار حسابداری فروشگاهی می­توان به مواردی از جمله موارد مرتبط با صورت­های مالی و مالیات، ترازنامه­ها، درآمد­ها و هزینه­ها اشاره کرد.

  • امکان مدیریت اصولی موجودی

بررسی و مدیریت دقیق و بهینه موجودی کالاها از دیگر امکاناتی است که در نرم افزار حسابداری فروشگاهی قابل دسترسی است. همین قابلیت گنجانده­شده در نرم افزار حسابداری فروشگاهی، می­توانید موجودی اجناس را به راحتی رصد کرده و اگر جنسی به اتمام رسیده یا کمبودی داشتید، اقدامات لازم را برای سفارش آن­ها انجام دهید.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار صندوق فروشگاهی اندروید

یکی از شناخته­شده­ترین برنامه­های تولیدی در شرکت پارمیس نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت است. برنامه­ای بسیار کاربردی که، با راهکار ابری پارمیس 360 ترکیب شده و فرصت استفاده از بهترین امکانات و قابلیت­ها را در اختیار مشتریان می­گذارد.

خبر خوب این­که، این نرم افزار کاربردی را می­توانید بر روی دستگاه­های دارای سیستم­عامل اندروید نصب کنید. البته به جز نسخه اندرویدی، امکان استفاده از این برنامه بر روی کامپیوتر نیز به شکل همزمان برای شما وجود دارد.

از ویژگی­های مهم این برنامه حسابداری قابلیت اتصال آن به بارکدخوان است. اینگونه، از طریق پوزهای اندرویدی، ثبت تمامی سفارش­ها به هر دو شکل آنلاین و آفلاین برایتان انجام می­شود.

جمع ­بندی

تیم پرتلاش و حرفه­ای پارمیس فرصت شرکت در جلسات مشاوره آن­هم به هر دو شکل حضوری و آنلاین را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده­اند. مورد مهم دیگر این­که، حتی می­توانید دموی رایگان محصول را نیز از همکاران ما دریافت کنید. بعد از خرید هر یک از برنامه­های حسابداری به حال خود رها نشده و تا یکسال پشتیبانی رایگان دارید.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 3,696 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php