کد خبر : 1859 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۰

معرفی خطرناک ترین کلمات کلیدی!

موسسه امنیت انفورماتیکی “مک آفی” تحقیقاتی را در خصوص کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را به خود اختصاص می دهند انجام داد و 50 کلمه کلیدی که کاربر را در معرض سایتهای ویروسی قرار می دهد طبقه بندی کرد. به گزارش مهر، این شرکت آمریکایی در تحقیقات خود توانست کلمات …

معرفی خطرناک ترین کلمات کلیدی!

موسسه امنیت انفورماتیکی “مک آفی” تحقیقاتی را در خصوص کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را به خود اختصاص می دهند انجام داد و 50 کلمه کلیدی که کاربر را در معرض سایتهای ویروسی قرار می دهد طبقه بندی کرد.

به گزارش مهر، این شرکت آمریکایی در تحقیقات خود توانست کلمات کلیدی را که بیشترین جستجو را در پنج موتور جستجوی گوگل، یاهو، لایو، Aol و Ask به ثبت رسانده اند طبقه بندی کرده است.

در راس این لیست، عبارت “بارگذاری رایگان موسیقی” قرار گرفته است. جستجوی این عبارت، کاربر را می تواند به سوی سایتهای محتوی برنامه های مخرب هدایت کند.

برپایه بررسیهای “مک آفی”، درصد خطر وارد کردن این عبارت کلیدی در آمریکا 20 درصد است. در ادامه این رده بندی، خطر کلمات کلیدی wallpapers با 8/17 درصد و game cheats با 3/16 درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

متوسط درصد خطر ناشی از جستجوی این سه عبارت کلیدی در کشور جمهوری چک 2/14 درصد، در ایتالیا 7/9 درصد و سوئیس 7 درصد است.

در تحقیقات “مک آفی”، دو هزار و 600 کلمه کلیدی که روی این پنج موتور جستجو بیشترین استفاده را داشته اند و 413 هزار صفحه وب مورد بررسی قرار گرفت.

“اسکرین سیور”، بازیهای رایگان” و “کار از خانه” از دیگر کلمات کلیدی هستند که کاربر را در معرض بیشترین خطر سایتهای مخرب قرار می دهد.

تحلیلگران “مک آفی” در مجموع 50 کلمه کلیدی را خطرناک اعلام کرده اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 181 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php