کد خبر : 57209 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

معرفی یک بازی جالب ایرانی

«خاله قزی» نام پیرزنی در این بازی است که اطراف شادی آباد زندگی می‌کند و بسیار باهوش و سرحال است و در عین حال هر روز منتظر بچه‌های دهکده است تا برای بازی‌کردن و درس‌ خواندن به خانه او بیایند. صنعت گیم و بازیسازی برخلاف حوزه نرم‌افزار و برنامه کاربردی …

«خاله قزی» نام پیرزنی در این بازی است که اطراف شادی آباد زندگی می‌کند و بسیار باهوش و سرحال است و در عین حال هر روز منتظر بچه‌های دهکده است تا برای بازی‌کردن و درس‌ خواندن به خانه او بیایند.

معرفی یک بازی جالب ایرانی

صنعت گیم و بازیسازی برخلاف حوزه نرم‌افزار و برنامه کاربردی از محبوبیت بالایی در کشور برخوردار است و از استودیوهای کوچک و بزرگ گرفته تا افراد خاص در ایران بازیسازی می‌کنند. با چرخی در اینترنت می‌توان چند عنوان بازی خوش ساخت و با کیفیت در سبک‌های مختلف یافت که به دست جوانان کشورمان تولید شده‌اند و در حد نمونه‌های خارجی خود هستند. یکی از این عناوین جذاب بازی رایانه‌ای «خاله قزی» در سبک پلتفرمر دو‌بعدی است که از لحاظ هنری، سبک و سیاقی کاملا شاد و رنگارنگ دارد.

«خاله قزی» نام پیرزنی در این بازی است که اطراف شادی آباد زندگی می‌کند و بسیار باهوش و سرحال است و در عین حال هر روز منتظر بچه‌های دهکده است تا برای بازی‌کردن و درس‌ خواندن به خانه او بیایند. یک روز هیچ‌یک از بچه‌ها به خانه‌ او مراجعه نمی‌کنند. خاله قزی نگران می‌شود و پس از پرس و جو متوجه می‌شود تمام بچه‌های دهکده دزدیده شده‌اند. در پی این اتفاق پیرزن مهربان بازی، سراغ زیرزمین مخفی خود می‌رود و آخرین اختراع خود را که یک ربات شبیه کدو تنبل است راه می‌اندازد تا دزدیده شدن بچه‌ها را پیگیری کند. بازی مراحل متعددی دارد و تمام پس زمینه‌های آن با دست طراحی و رنگ‌آمیزی شده است. جزئیات در طراحی‌های مراحل بسیار بالاست در عین حال جنبه طنز در روند داستانی آن کاملا حفظ شده است؛ از طراحی شخصیت خاله قزی گرفته تا دشمنان و غیره نشان‌دهنده‌ اهمیت عنصر طنز برای بازیسازان بوده است.

این بازی هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک عرضه شده ولی قرار است برای دو پلتفرم آی.او.اس و اندروید هم عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 153 بار
دیدگاهتان را بنویسید

زهرا در تاریخ 21 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام سایت شما خوبه من یه پیشنهاد داشتم اگه بتونید از مطالبی که بر علیه دین ما منتشر میشه در سایت فیس بوک و وی چت مطالبی بذارید خیلی خوبه برای آگاهی بیشتر چون خیلی از جوونا خیلی راحت مطالب رو می پذیرند و کسی هم نیست که آگا هی بده سایت شما رو فکر می کنم خیلی ها می بینن و از این طریق میشه یه کار قشنگ کرد . ممنون

css.php