کد خبر : 267249 تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

معاون بازرس کل پنتاگون استعفا داد

معاون بازرس کل پنتاگون استعفا داد معاون بازرس کل «پنتاگون» از سِمت خود کناره گیری کرد. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، ژنرال «گلن فاین» (Glenn Fine) معاون بازرس کل وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز سه شنبه از استعفای خود خبر داد. بر اساس اعلام این خبرگزاری، در …

معاون بازرس کل پنتاگون استعفا داد

معاون بازرس کل پنتاگون استعفا داد

معاون بازرس کل «پنتاگون» از سِمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، ژنرال «گلن فاین» (Glenn Fine) معاون بازرس کل وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز سه شنبه از استعفای خود خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در حالی «گلن فاین» امروز استعفای خود را از این تصدی اعلام کرد که بیش از یک ماه پیش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا وی را به دلیل موشکافی در عملکرد دولت در خصوص مسائلی چون فساد مالی و سوء استفاده از قدرت از تصدی بازرسی کل و رئیس کمیته ناظر بر عملکرد ستاد مبارزه با کرونا عزل کرده بود.

این ژنرال آمریکائی با صدور بیانیه ای درباره استعفای خود اعلام کرد: نقش بازرس کل تقویت سیستم دولت ما است. آن ها ناظران مستقلی را به منظور کمک به ارتقای فعالیت های دولت تعیین کرده اند؛ لذا پس از سال ها خدمت بر این باورم که زمان برای کناره گیری من فرا رسیده است تا از این طریق دیگران بتوانند به ایفای نقش بپردازند.

گفتنی است، دستور عزل «فاین» توسط ترامپ یک هفته پس از انتصاب وی صادر شده بود؛ او قرار بود بر مسائلی چون سیاست‌گذاری بهداشتی و همچنین هزینه‌کرد بسته اقتصادی مبارزه با کرونا نظارت کند.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار روز ، اخباربین المللی ، مجله خبری بازدید 569 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php