کد خبر : 87752 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

مرگ دلخراش زنی در پی دریافت پیام فیسبوکی

به گزارش میهن فال به نقل از ایران، یک زن امریکایی هنگام رانندگی در حال بررسی پیام‌های فیس‌بوکی‌اش بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و با کامیون روبه‌رویش تصادف کرد. «کورتی استنفورد» زن جوان 32 ساله اهل کارولینای شمالی که از پیام‌ها و موسیقی ارسال شده به وی …

به گزارش میهن فال به نقل از ایران، یک زن امریکایی هنگام رانندگی در حال بررسی پیام‌های فیس‌بوکی‌اش بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و با کامیون روبه‌رویش تصادف کرد.

مرگ دلخراش زنی در پی دریافت پیام فیسبوکی

«کورتی استنفورد» زن جوان 32 ساله اهل کارولینای شمالی که از پیام‌ها و موسیقی ارسال شده به وی در صفحه فیس‌بوکش به وجد آمده بود کنترل خودرویش را از دست داد و در یک لحظه قربانی تصادفی خونین شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 416 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نسترن در تاریخ 11 اردیبهشت 1393 گفته : پاسخ دهید

خیله خب ممنون ازالحاقیتون

نسترن در تاریخ 11 اردیبهشت 1393 گفته : پاسخ دهید

خیله خب ممنون ازالحاقیه تون

آروین در تاریخ 11 اردیبهشت 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام خسته نباشید از بازدید کنندگان قدیمی سایتتون هستم..فقط خواستم بگم که خبرتون کمی ایراد داره…چون این مطلب و خونده بودم در سایت daily mail و دوباره هم رفتم دیدم که اشتباه بازگو نکرده باشم … این خانوم زمانی که در حال پست قرار دادن در هنگام رانندکی بود این اتفاق میاافته براش… و این پلیس وقتی متوجه گوشیش میشه متوجه میشن… ما بقی دقیقا درست بود.. و اینکه پستش هم در مورد اهنگیه که موجب شادیش میشده .

css.php