کد خبر : 4033 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۶

مدیرکل کارخانه پپسی یک زن ثروتمند و قدرتمند! + عکس

“ایراندا” یکی از زنان قدرتمند دنیاست. وی یک دورگه هندی امریکایی است و اخیرا توانسته است مدیرکل کارخانه پپسی کولا شود . برندی که یکی از موفقترین و بزرگترین نامها در عرصه صنعت مواد خوراکی است. “ایراندا کریشنا دورتی” در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در هند متولد شده است. او دوران …

“ایراندا” یکی از زنان قدرتمند دنیاست. وی یک دورگه هندی امریکایی است و اخیرا توانسته است مدیرکل کارخانه پپسی کولا شود . برندی که یکی از موفقترین و بزرگترین نامها در عرصه صنعت مواد خوراکی است.
“ایراندا کریشنا دورتی” در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در هند متولد شده است. او دوران مدرسه را در هندوستان سپری کرده است و به مدرسه مسیحیان در کلکته رفته است و در سال ۱۹۷۴ در دانشگاه در رشته ریاضی و فیزیک مدرک کارشناسی گرفت و در سال ۱۹۷۸ در رشته ” ام بی ای” مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

مدیرکل کارخانه پپسی یک زن ثروتمند و قدرتمند! + عکس

او بعد از فارغ التحصیلی در هندوستان شروع به کار کرد و به عنوان مدیر تولید در یک کارخانه مشغول به کار شد ، سپس همان سال به امریکا رفت و در سال ۱۹۹۴ کار در کارخانه ساخت نوشابه پپسی را آغاز کرد. او خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و به سمت مدیریت رسید. بعد از به مدیریت رسیدن وی فروش این کارخانه ۷۲ درصد افزایش داشت.
او در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ عنوان چهارمین زن قدرتمند دنیا را داشت . خانم ایراندا” و همسر هندی اش  دو فرزند دختر دارند و در حال حاضر در گرینویچ انگلستان زندگی میکند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 318 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php