کد خبر : 206075 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۱۱

مدل لباس راحتی مردانه + روش انتخاب

این مطلب از سایت میهن فال را اختصاص داده ایم به آقایان و مدل لباس راحتی مردانه + روش انتخاب را برای شان در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. برای آنهایی که معتقدند «لباس شما نشانه شخصیت است»، این جمله فقط در مورد پوشش شما …

این مطلب از سایت میهن فال را اختصاص داده ایم به آقایان و مدل لباس راحتی مردانه + روش انتخاب را برای شان در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

مدل لباس راحتی مردانه + روش انتخاب

برای آنهایی که معتقدند «لباس شما نشانه شخصیت است»، این جمله فقط در مورد پوشش شما بیرون از خانه صدق نمی‌کند بلکه نوع پوشش در خانه هم می‌تواند نشانه فرهنگ خانوادگی و سلیقه شخصی افراد باشد. کسانی که درباره پوششان در خانه بی‌تفاوت و درباره آن بی‌ملاحظه و بی‌حوصله هستند، احتمالا همین خصیصه‌ها را در نوع روابطشان با افراد خانواده هم دارند.
بارها درباره نوع پوشش خانم‌ها مطلب نوشته شده، اما کمتر پیش آمده درباره لباس آقایان هم در خانه حرفی به میان بیاید در حالی که آقایان هم باید به پوششان در خانه توجه داشته باشند و سرسری از کنار آن نگذرند. در این مطلب سایت میهن فال به موضوع لباس راحتی مردان پرداخته‌ و می‌خواهیم به لباس‌هایی اشاره کنیم که یک مرد خوش پوش در خانه به آنها نیاز دارد.

لباس ورزشی از جنس نخی
در این فصل گرم، اولین انتخاب شما باید با توجه به جنس لباس انجام شود، پس وقتی برای خرید یک لباس ورزشی می‌روید، به درصد نخ آن دقت کنید. شاید بپرسید چرا باید لباس ورزشی را به عنوان لباس خانگی استفاده کنید؛ به دو دلیل. اول شیک بودن و دوم راحتی!اما نباید لباس ورزشی‌تان را با لباس خانگی و برعکس، لباس خانگی را با لباس ورزشی در باشگاه یکی کنید. برای حل این معضل هم دو پیشنهاد داریم؛ اول اینکه لباسی ارزان قیمت بخرید که مارک خاصی نداشته باشد. دوم اینکه لباس ورزشی‌ای که دیگر نمی‌خواهید در باشگاه استفاده کنید، بشویید و آن را در خانه بپوشید.

لباس‌های خواب برای بیداری
چرا در کمد لباس‌هایتان یک لباس خواب ندارید؟ داشتن یک لباس خواب راحت می‌تواند به شما آرامش بدهد زیرا لباس‌های خواب گشاد هستند، جنس نرمی دارند و مدل‌های بسیار زیادی از آنها در دسترس است. شاید بپرسید با لباس خواب در خانه بگردیم؟! جوابمان منفی است و پیشنهادمان شامل لباس خوابی می‌شود که شما را فقط تا تخت همراهی می‌کند. بسیاری از آقایان تحمل این نوع لباس را موقع خواب ندارند و برای همین وقتی برای خرید می‌روند، از ردیف این لباس‌ها به راحتی می‌گذرند در حالی که می‌توانند انتخاب مناسبی از میان آنها داشته باشند.

مدل لباس راحتی مردانه + روش انتخاب

زیرپوش آستین‌دار رنگی و شلوار هم رنگ
لازم نیست خیلی پول خرج کنید تا در خانه مرد خوش تیپی باشید بلکه می‌توانید با خرید یک زیرپوش رنگی نخی و شلوار هم رنگ با آن، از خود یک مرد مرتب و تمیز بسازید. رنگ‌های آبی، طوسی تیره و فیلی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که برای آنها هم می‌توانید به راحتی شلوار هماهنگ پیدا کنید.

شلوار راه راه، بلوز ساده
در فروشگاه‌ها شلوارهای راه راهی وجود دارد که جنس آنها ترکیبی از نخ و پلاستیک است. این شلوارها به اندازه کافی برای فصل تابستان خنک هستند. اگر جنس مناسبی از آنها را انتخاب کنید، دیرتر رنگ عوض می‌کنند و می‌توانید آنها را با بلوزهای ساده هم جنس خودشان هماهنگ کنید.

تی‌شرت‌ها و شلوارک‌ها
پوشیدن شلوارک برای جوان‌ها کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما برای کسانی که سن و سالی از آنها گذشته و به این پوشش عادت ندارند، سخت است اما شلوارک‌هایی که تا زیر زانو هستند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای کسانی که هم می‌خواهند لباس راحتی در خانه داشته باشند و هم بیش از حد تیپ جوانانه نزنند، باشد. این شلوارها در رنگ‌ها و مدل‌های بسیار مختلفی عرضه می‌شوند و تنوع آنها دست شما را باز می‌گذارد تا انتخابی مطابق بودجه و خواسته‌تان داشته باشید. با این شلوارک‌ها هم می‌توانید زیرپوش آستین‌دار بپوشید و هم تی‌شرت‌های گشاد رنگی.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 560 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php