کد خبر : 201939 تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

جدیدترین مدل جواهرات با گلدوزی کریستالی

جدیدترین مدل جواهرات با گلدوزی کریستالی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای خانمها و دختر خانمهای عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید. سواروسکی را نماد مسلم کریستال در دنیای جواهرات می‌دانند. کریستال‌های متفاوت و مختلف این برند بزرگ جهانی  به معنای واقعی درخشش و …

جدیدترین مدل جواهرات با گلدوزی کریستالی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای خانمها و دختر خانمهای عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید.

سواروسکی را نماد مسلم کریستال در دنیای جواهرات می‌دانند. کریستال‌های متفاوت و مختلف این برند بزرگ جهانی  به معنای واقعی درخشش و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند. کریستال‌های رنگی و زیبای این برند بر هر نوع جواهری، زیبایی متفاوت و منحصربه‌فردی دارند.  درباره این برند بزرگ باید گفت که «دانیل سواروسکی» در ۲۴ اکتبر  ۱۸۶۲ در جمهوری چک به دنیا آمد و در ابتدای کار در کارگاه برش شیشه و کریستال در حکومت سلطنتی اتریش کار می‌کرد. او زمانی برند خود را راه‌اندازی کرد که توانست با افزایش شکست نور در ساخت جواهرات، مجسمه، طراحی لباس و نورپردازی خانه‌ها و چراغ‌ها جواهرت واشیا زیبایی روانه بازار کند. مجسمه‌های تولیدی او با آرم یک گل تولید می‌شدند. از مجموعه جواهرات زیبای این برند معتبر مجموعه گردنبندها و گوشواره‌های جذاب و خیره‌کننده‌ای را امروز،به شما معرفی می‌کنیم که با  تجمع گل‌های کوچک بر روی  کریستال‌های صورتی براق، روکش رودیوم، روکش طلا حالتی پارچه‌گون پیدا کرده‌اند. از ویژگی این جواهرات می‎توان به فرم گلدوزی با کریستال‌های رنگی اشاره کرد که بر روی آویزها به‌خوبی نمایان است.

جدیدترین مدل جواهرات با گلدوزی کریستالی جدیدترین مدل جواهرات با گلدوزی کریستالی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : زیور الات و جواهرات ، لباس و مد بازدید 233 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php