کد خبر : 166997 تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

مدل آرایش ویژه خانمها و مورد علاقه آقایان

در این مطلب از سایت میهن فال مدل آرایش ویژه خانمها و مورد علاقه آقایان را برای شما همراهان عزیز در نظ گرفته ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید. بنظر می‌آید که بین این دو سبک همه جا بحث است. ظاهری زیبا، وحشی …

در این مطلب از سایت میهن فال مدل آرایش ویژه خانمها و مورد علاقه آقایان را برای شما همراهان عزیز در نظ گرفته ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

مدل آرایش ویژه خانمها و مورد علاقه آقایان

بنظر می‌آید که بین این دو سبک همه جا بحث است. ظاهری زیبا، وحشی و تیره یا ظاهری با جذبه جنسی و روشن؟ عموما ما زن‌ها، تمایل داریم تا حال درونی‌مان را با پوشش، مدل موها و سبک آرایشمان و حتی رنگ لاک هایمان بیان کنیم. معمولا ظاهر تیره و آرایش چشم غلیظ انتقال دهنده ی روحیه ای مرموز، مالیخولیایی و وضعیت دشوار و درگیری‌های درونی است. در حالیکه ظاهر کلاسیکی با رژ لب قرمز روحیه‌ای باز، قدرتمند، پرشور و کمی بی پروا را منتقل می‌کند.

معمولا دخترها دوست دارند زمانی که از خانه خارج می‌شوند یا حتی بعنوان ظاهر همیشگی شان آرایش چشم غلیظ را برگزینند. من هم یک طرفدار پر و پا قرص همین سبک هستم. البته موضوع غافلگیر کننده این است که مردان معمولا از این سبک بیزارند! اولین علائم هشدار زمانی برای من رخ داد که یکی از دوستان من از آرایش چشم گربه‌ای من وحشت کرد! هرچند که به بهترین حالت ممکن آرایش کرده بودم. واکنش به آرایش غلیظ چشم من، این سؤال را در ذهنم ایجاد کرد که مردان واقعا چه چیزی را زیبا می‌دانند

من ۲ عکس به همراه خودم برده و از همکاران مرد محل کارم پرسیدم که ظاهر مورد علاقه ی آن‌ها برای یک دختر کدام است؟ برای تکمیل تحقیقاتم همین سؤال را در مورد همان تصاویر از تمام دوستان پسرم هم پرسیدم.

نتیجه‌ی تحقیقات این چنین بود:

چهره ی آرایش شده با رژ لب قرمز، ۱۰۰٪ بعنوان چهره ی مورد علاقه رأی گرفت! حتی هنری ترین اشخاص، ظاهر با آرایش چشم غلیظ را انتخاب نکردند.

برخی از نظرات راجع به تصویر زیبای آرایش چشم غلیظ این‌ها بود: «هیچی بدتر از اون چشم‌های سیاه روی صورت یک دختر نیست. آخه چرا؟؟؟» «آیا او معتاد به مواد مخدره؟!» «به او بگویید چشمانش را بشوید تا به شما بگویم که از او خوشم میاید یا نه!»

و برخی از نظرات راجع به تصویر بمب دختری با لب‌های قرمز این‌ها بود: «چیز بیشتری نیاز نیست در مورد او بدونم!» «به این میگن دختر!» یا اینکه فقط به تصویر خیره خیره نگاه می‌کردند (شما می‌دانید که نگاه این چنینی مردها چه مفهومی دارد، نه؟)

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید بازدید 378 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php