کد خبر : 200637 تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

مدلهای جدید استخر خانگی

مدلهای جدید استخر خانگی را برای آن دسته از عزیزان همراه سایت میهن فال در نظر گرفته ایم که قصد دارند برای منزلشان استخر درست کنند. امیدواریم این مدلها را بپسندید. در حالت کلی می‌توان استخرها را با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند به چند دسته تقسیم کرد. معروف‌ترین …

مدلهای جدید استخر خانگی را برای آن دسته از عزیزان همراه سایت میهن فال در نظر گرفته ایم که قصد دارند برای منزلشان استخر درست کنند. امیدواریم این مدلها را بپسندید.

در حالت کلی می‌توان استخرها را با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند به چند دسته تقسیم کرد. معروف‌ترین تقسیم بندی، استخرهای خانگی و بیرونی است. اما استخرهای داخلی خود به چند دسته تقسیم می‌شوند. مثلا  استخر روباز و سرپوشیده، استخرهای معلق و حتی استخرهای هوایی!

مدلهای جدید استخر خانگی

نگهداری استخرهای شنا که در حیاط تعبیه شده‌اند، به دلیل عوامل رطوبتی، بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر است.

مدلهای جدید استخر خانگی

از طرف دیگر نگهداری استخرهای داخلی بسیار سخت است. از آنجا که دمای آب استخرهای داخلی اغلب گرم است، در همه فصول سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.
نمونه‌ای از استخرهای داخلی که توسط دیوار شیشه‌ای از سایر نقاط خانه مجزا شده است.

مدلهای جدید استخر خانگی

این امر یکی از مهمترین مزایای استخراست. بهتر است استخر خانگی خود را تنها در روزهای گرم مورد استفاده قرار دهید. برای این منظور شما به فضایی اپن نیاز دارید که رو به فضای بیرون باز شود. استخر محیط خارجی خود را همانند نمونه زیر با سقفی زیبا تزئین کنید.

مدلهای جدید استخر خانگی

می‌توان استخرهای خانگی را تا محیط بیرون نیز بسط داد. شکل و طرح استخرها بسته به سلایق فردی در حال تغییر است. می‌توانید استخری عمیق و دراز در امتداد حیاط داشته باشید یا استخری را در امتداد دیوار تعبیه کرده و با یک دیوار شیشه‌ای آن را از اتاق نشیمن جدا کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، دکراسیون منزل ، سبک زندگی ، مدل و دکراسیون بازدید 366 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php